۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

تنیس بازان کرواسی و روسیه مقابل حریفانشان پیروز شدند

تنیس بازان کرواسی و روسیه مقابل حریفانشان پیروز شدند

کیش- خبرگزاری مهر:مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای بین المللی فیوچرز کیش با برگزاری ۲ دیدار در بخش انفرادی برگزار شد وتنیس بازان کرواسی وروسیه برحریفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش ازظهر شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جدول اصلی مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز کیش با برگزاری دو دیدار درمجموعه زمین تنیس ورزشگاه المپیک كيش پیگیری شد و در پایان تونی اندرویچ از کشور کرواسی و الکساندر زوربین از روسیه در یک بازی نفس گیر موفق شدند با پیروزی برنیکولاس مرزتی از ایتالیا و وسلی خولهوف از دانمارک راهی مرحله بعدی این رقابت ها بشوند.

این مسابقات در بخش تیمی نیز پیگیری شد و در پایان تیم ۲ نفره استفان فرانسن – وسلی خولهف و مارک ورورت ازکشور هلند ومونزو از ونزویلا توانستند با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی فیوچرز کیش راه پیدا کنند.

در هفته دوم این مسابقات علی کاتبی از کشور که دارای نشان نقره داوری است  به عنوان سرداور و همچنین امیر حسین موسوی، مسیح صلاح، محمد سر یزدی به عنوان داوران نشان سفید و محمد رضا چیتگر، مهدی ملک زاده و سام صدری نیز به عنوان داوران ملی در این دوره از بازی ها حضوری فعال دارند.

این مسابقات عصر امروز در مجموعه زمین تنیس ورزشگاه المپیک جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 2251818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha