۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۳۹

گزارش تمرین استقلال؛

حیدری تمرین کرد، نظری مصدوم شد/ حضور جالب کشتی‌گیران

حیدری تمرین کرد، نظری مصدوم شد/ حضور جالب کشتی‌گیران

استقلالی‌ها امروز درحالی در غیاب آندرانیک تیموریان و بازگشت خسرو حیدری به تمرینات گروهی، برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار را الریان قطر پیگیری کردند که در جریان این تمرین محمدمهدی نظری از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16:30 و با حضور 20 تماشاگر در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد که حاشیه‌های این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* آندو تیموریان تنها غایب این تمرین استقلال بود.

* محمدمهدی نظری پس از 50 دقیقه تمرین، به دلیل مصدومیت شدید توسط کادر پزشکی اجازه ادامه حضور در  تمرین را پیدا نکرد و با گذاشتن یخ روی زانوی خود، محل تمرین را ترک کرد.

* خسرو حیدری که روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت، امروز بسیار سرحال و آماده در کنار سایر بازیکنان به تمرین مشغول بود.

* هاشم بیگ‌زاده و احمد جمشیدیان حدود 50 دقیقه به طور انفرادی زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرده و پس از 50 دقیقه زودتر از بازیکنان تمرین را ترک کردند.

* اندک هوادارانی که در تمرین استقلال حضور داشتند، از بازیکنان استقلال می‌خواستند تا تیم الریان قطر را شکست داده تا موقعیت خود را در جدول لیگ قهرمانان بهبود ببخشند.

* در زمانی که بازیکنان استقلال مشغول تمرین بودند، تیم نوجوانان کشتی ایران نیز در پیست زمین شماره 2 مشغول دویدن بودند.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین محمد در تمرین حضور داشتند و شاهد تمرین بازیکنان استقلال بودند. در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان استقلال صحبت کرد.

* پس از صحبتهای قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا با دویدن و کار با توپ بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به بازی آقا وسط پرداختند و در بخش پایانی تمرین که بسیار طولانی هم بود، در نصف زمین و با دروازه‌های کوچک فوتبال بازی کردند که سرمربی استقلال در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* تمرین استقلال پس از 60 دقیقه به پایان رسید و این تیم راس ساعت 10:30 صبح آخرین تمرین خود را قبل پرواز به قطر در زمین شماره 2 آزادی انجام خواهند داد.

 

کد خبر 2252017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha