۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

حسن بابک در گفتگو با مهر:

همچنان بر رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی تاکید داریم

همچنان بر رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی تاکید داریم

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با توجه به برگزاری مرحله اول انتخابی و جدال مدعیان جوان و با انگیزه گفت: با توجه به فرایند انتخابی تیم های ملی و همچنین نگاه ویژه به پشتوانه سازی همچنان بر رقابتهای انتخابی تاکید داریم.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شورای فنی کشتی فرنگی و متولیان فدراسیون کشتی در اقدامی صحیح و منطقی ، فرایند برگزاریرقابتهای انتخابی و شناسایی ملی پوشان از این طریق را مصوب کردند که روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته نیز شاهد برپایی نخستین مرحله این رقابتها بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این فرایند قانونی و مصوب، هیچ تبعیض و استثنایی برای کشتی گیران قائل نیستیم و هر فردی که داعیه رسدین به دوبنده تیم ملی در رقابتهای آسیایی و جهانی را دارد باید از فیلتر انتخابی گذر کند. برای شورای فنی هیچ فرقی ندارد که این کشتی گیر عنوان دار و باسابقه و یا جوان و جویای نام است.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با اظهار امیدواری به آینده روشن این رشته گفت: مطمئنا اگر قانون انتخابی به درستی اجرایی شود در آینده ای نزدیک شاهد حضور پشتوانه های فنی و ششدانگی در کشتی خواهیم بود و در هر وزن چندین مدعی تراز اول حضور خواهند داشت. البته هم اکنون هم نفرات متعددی در برخی اوزان هشتگانه حضور دارند که می توانند خیال کادر فنی از این اوزان را آسوده کنند، اما این کافی نیست و ما باید در آینده چندین تیم ملی با توان و تکنیک مشابه را داشته باشیم.

بابک در خاتمه با اشاره به شرایط مطلوب اردونشینان تیم ملی ادامه داد: ما در اردیبهشت ماه سال آینده میزبان رقابتهای جام جهانی 2014 خواهیم بود و طبیعتا باید تا آن زمان، تیمی قدرتمند و مدعی را ساخته و پرداخته کنیم، در هیمن راستا برنامه های آماده سازی تیم ملی با دقت و جدیت از سوی کادر فنی در حال اجراست. 
 

کد خبر 2252345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha