۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

پیشنهاد نوروزی خشایار اعتمادی

شاد باشید و دیگران را شاد کنید/ آرامش در کنار خانواده

شاد باشید و دیگران را شاد کنید/ آرامش در کنار خانواده

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ به همه مردم کشورمان توصیه کرد که در ایام نوروز از هر فرصتی برای شاد بودن و ایجاد نشاط استفاده کنند.

خشایار اعتمادی در گفتگو با خبرنگار مهر خطاب به مردم ایران سال نو را تبریک گفته و بیان کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره پیشنهادها نوروزی که همه ساله از ما برای مردم می‌پرسند، صحبتی کنم آرزوی عزت، طراوت، کرامت، ثروت و دل شاد برای همه مردم کشورم دارم. این تنها آرزویی است که من به عنوان یک خادم کوچک آنها در عرصه موسیقی خواهان تحقق آن هستم.

وی ادامه داد: توصیه ای برای مردم در ایام نوروز ندارم چراکه مردم خودشان خوب می دانند که بهترین پیشنهاد برای گذارندن تعطیلات نوروزی چیست، فقط به آنها توصیه می کنم در این ایام ضمن حفظ سلامتی خود تلاش کنند به دور از هرگونه کلیشه و شعاری، هویت ملی و باورهای آیینی خود را تقویت کنند و در آرامشی که در کنار خانواده خود دارند به این موضوع فکر کنند که به سهم خود تا چه اندازه می توانند مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه را حل کنند. این می‌تواند در کنار همه اتفاقات خوبی که در عید نوروز برای مردم می افتد مورد توجه مردم عزیز کشورم باشد.

این خواننده موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: نشاط اجتماعی یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عناصر پویایی یک جامعه آرمانی است که آغاز آن از کوچک ترین کانون مدنی یعنی خانواده خواهد بود و اگر این مهم از خانواده آغاز شود آنچنان تاثیری در فضای جامعه خواهد داشت که همه ما با تحقق آن در فضای بهتری تنفس خواهیم کرد.

اعتمادی تصریح کرد: من به مردم فرهیخته و اهل فرهنگ سرزمینم هیچ توصیه ای برای برای گذارندن روزهای تعطیل ندارم جز اینکه از هر فضایی برای شاد بودن و شاد کردن محیط پیرامونی خود دریغ نکنند و در زمانی که سیاستمداران ما از مقاومت و پایداری در برابر مشکلات صحبت می کنند و جامعه با هجمه های فراوانی در همه مسائل رو به روست، شاد بودن بهترین راه برای ایجاد یک فضای سالم و با طراوت خواهد بود.

وی در پایان گفت: با تمام وجودم از مردم ایران می خواهم با وجود تمام مشکلاتی که در زندگی تک تک آنها وجود دارد، تلاش کنند خنده و شادی از زندگی روزمره‌شان دور نشود و به ویژه در تعطیلات نوروزی از کانون خانواده کناره‌گیری نکنند و این مهم ترین چیزی است که باید بیشتر از اینها به آن توجه کرد.

کد خبر 2252772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha