۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۹

با حضور در بیمارستان؛

اعضای تیم ملی از پیشکسوت تکواندو عیادت کردند

اعضای تیم ملی از پیشکسوت تکواندو عیادت کردند

اعضای تیم ملی تکواندو که آماده حضور در رقابتهای بین المللی هلند می شوند عصر امروز با حضور در بیمارستان میلاد از پیشکسوت تکواندو عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان تکواندو که آماده حضور در رقابتهای بین المللی جام پادشاهی هلند می شوند قبل از تمرینات عصر امروز به همراه کادر فنی و برخی مسئولان کمیته های فدراسیون تکواندو راهی بیمارستان میلاد شده و از سعید مهیمن رئیس کمیته آزمون این فدراسیون عیادت کردند. مهیمن هفته گذشته بر اثر ضایعه مغزی در بیمارستان میلاد تهران بستری شد.
 
اعضای تیم ملی تکواندو فردا دوشنبه هم تمرینات خود را در خانه تکواندو پیگیری کرده و صبح چهارشنبه 21 اسفندماه از طریق استانبول راهی آمستردام می شوند تا در جام پادشاهی هلند به میدان بروند.
 
این رقابتها از جمله تورنمنت های A کلاس دنیا و دارای امتیاز بالایی در رنکینگ جهانی است که موفقیت ملی پوشان می تواند به اوضاع آنها در رده بندی بهترین های جهان سروسامان دهد. 
 
یوسف کرمی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی،‌ ‌فرزاد عبداللهی، بهنام اسبقی، سجاد مردانی،‌ هادی مستعان و مسعود حجی زواره به عنوان تکواندوکار، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل می دهند.
 
بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام پادشاهی هلند طی روزهای 24 و 25 اسفندماه برگزار می شود.
کد خبر 2252822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha