۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳

هادی آیت‌اللهی خبر داد:

تیم جوانان هر ماه در یک اردوی خارجی/ تقویم آماده‌سازی تیم‌های پایه اعلام شد

تیم جوانان هر ماه در یک اردوی خارجی/ تقویم آماده‌سازی تیم‌های پایه اعلام شد

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا 6 ماه آینده، تیم فوتبال جوانان ایران هر ماه در یک اردوی خارج از کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فنی و توسعه از ساعت 10:30 صبح امروز در دفتر هادی آیت‌اللهی و با حضور اعضای این کمیته و کادر فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.

هادی آیت‌اللهی سرپرست کمیته فنی و توسعه در خصوص این نشست گفت: در این نشست عملکرد تیم نوجوانان در تورنمنت مالزی - اندوزی و تیم جوانان در تورنمنت روسیه مورد ارزیابی قرار گرفت

وی ادامه داد: در ابتدا علی دوستی‌مهر سرمربی و مهدی مهدوی‌کیا مدیر فنی تیم جوانان با ارائه پاور پوینت، برنامه تمرینات و آماده‌سازی مورد نظر تیم جوانان را ارائه کردند و بخش‌هایی از عملکرد تیم جوانان در تورنمنت روسیه مورد ارزیابی اعضای کمیته قرار گرفت.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در رابطه با حساسیتی که فدراسیون روی تیم جوانان در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه جام جهانی دارد، مقرر شد تا 6 ماه آینده، هر ماه یک اردوی خارج از کشور برای این تیم برگزار کنیم و پیرو آن کمیته جوانان، برنامه‌ریزی دقیقی را با کادر تیم جوانان انجام خواهد داد.

آیت‌اللهی در ادامه تاکید کرد: پس از آن جلسه را با حضور مصطفی قنبرپور سرمربی تیم نوجوانان و رسول دانشج مربی این تیم ادامه دادیم و به بررسی تقویم 6 ماهه مورد نظر این تیم تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: از مصوبات این جلسه می‌توانم به برگزاری 11 اردوی داخلی و 4 اردوی خارجی برای تیم ملی نوجوانان اشاره کنم. ضمنا پاورپوینت عملکرد تیم نوجوانان در تورنمنت مالزی - اندوزی ارائه و نکات لازم از سوی کمیته فنی و توسعه به کادر تیم گوشزد شد.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به زودی برنامه تقویم تیم‌های جوانان و نوجوانان به طور کامل از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد تا تیم‌ها و استان‌ها به طور دقیق از روند آماده‌سازی این دو تیم اطلاع کامل داشته باشند.
 

کد خبر 2252823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha