۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

نظمی در گفتگو با مهر:

لخویا را بدون تماشاگران هم شکست می‌دهیم/ در آسیا فقط برد می‌خواهیم

لخویا را بدون تماشاگران هم شکست می‌دهیم/ در آسیا فقط برد می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این باشگاه گلایه‌ای از عدم صدور ویزا برای هواداران تراکتورسازی برای بازی در قطر ندارد، گفت: ان شاءالله تیم لخویا را بدون تماشاگران‌مان هم شکست می‌دهیم.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت مناسب تراکتورسازی قبل از بازی با لخویا در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم. تراکتورسازی در آسیا حتی برای مساوی هم به زمین نمی‌رود. ان شاءالله برابر لخویا هم بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی درباره اینکه قطر به هواداران تراکتورسازی ویزا نداده است، گفت: ان شاءالله بدون هواداران هم پیروز خواهیم شد. البته ما روی ایرانیان مقیم قطر حساب کرده‌ایم. بابت صادر نشدن ویزای هوادران هم هیچ شکایتی نداریم و مشکل خاصی نیست. مسئولان سفارت قطر هم کار خودشان را انجام داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه کریم انصاریفرد به خاطر مصدومیت به بازی با لخویا نمی‌رسد، تاکید کرد: با این حال انصاریفرد با ما به قطر می‌آید. به جز انصاریفرد بازیکنان مصدوم ما همان قبلی‌ها هستند.

نظمی در پایان درباره مذاکره با تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی برای ادامه همکاری در فصل آینده هم گفت: صحبت‌های مقدماتی با تونی انجام شده ولی مذاکراتمان جدی نبوده است. ما درگیر مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فعلا تمرکزمان روی این بازی‌هاست.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی ایران و لخویای قطر ساعت 19 روز چهارشنبه در دومین هفته از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2253147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha