۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد مطابق با آیین نامه جدید

بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد مطابق با آیین نامه جدید

معاون دانشگاه و رئیس مرکز هیات های امنای استانی و ممیزه های مرکزی و استانی دانشگاه آزاد گفت: تمامی پرونده های ارتقای اعضای هیات علمی مطابق با آیین نامه جدید ارتقا مورد بررسی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدرعلی شایانفر با اعلام این خبر افزود: در جلسه هیات ممیزه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر میرزاده و اعضای جدید برگزار شد، شش پرونده ارتقای استادیاری به دانشیاری مطرح و توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شایانفر با بیان این که تمامی پرونده ها بر اساس آیین نامه جدید ارتقا مورد بررسی قرار می گیرند، گفت: آن دسته از پرونده هایی که امتیاز لازم برای ارتقا را کسب نمی کنند، شش ماه فرصت دارند نواقص پرونده خود را برطرف ساخته و مستندات علمی جدید خود را از طریق کمیته های منتخب واحد مربوط ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به تسریع در روند برررسی پرونده های ارتقا در دوران مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه 12 کمیسیون تخصصی که مسوولیت بررسی پرونده ها را برعهده دارند در دوران مدیریت جدید دانشگاه بسیار فعال شده اند.

شایانفر افزود: کل پرونده های در دستور کار این کمیسیوون های 12 گانه 30 مورد است که به طور متوسط دو پرونده توسط هر کمیسیون تخصصی بررسی می شود.

کد خبر 2253322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha