۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

متولی تئاتر از کارگردانی با 30 سال سابقه رزومه کاری خواست

متولی تئاتر از کارگردانی با 30 سال سابقه رزومه کاری خواست

شکرخدا گودرزی با اشاره به ملاقاتی که با مدیرکل هنرهای نمایشی برای مشخص شدن شرایط اجرای نمایش جدید خود داشت، تصریح کرد: آقای حسین طاهری در آن ملاقات از من خواست تا رزومه کاری خودم را ارائه دهم و من بعد از 30 سال فعالیت در تئاتر این شرایط را مطلوب نمی‌دانم.

گودرزی درباره وضعیت فعالیت خود در عرصه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: به مناسبت روز جهانی گرامیداشت فردوسی که از سوی یونسکو روز 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شده است، نمایشی برگرفته از داستان رستم و اسفندیار را به نام «راه مهر، راز سپهر» نوشته‌ام. پیش از این اثر را به مهندس کاظمی مشاور وزیر ارشاد ارائه دادم تا درباره وضعیت اجرای آن صحبت کنیم که او گفت صبر کنم تا وضعیت معاونت هنری و همچنین اداره‌کل هنرهای نمایشی مشخص شود.

کارگردان نمایش‌های «بهرام چوبینه» و «خواجه نظام‌الملک» یادآور شد: حدود 2 هفته پیش دوست بزرگواری با آقای حسین طاهری تماس گرفت و قرار ملاقاتی برای من در نظر گرفته شد. من در ملاقاتی که با مدیرکل جدید هنرهای نمایشی داشتم از وضعیت 8 سال قبل تئاتر گلایه و نکاتی را درباره وضعیت کاری خود در آن مقطع زمانی مطرح کردم.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: اما نکته عجیب این بود که آقای حسین طاهری نه تنها من را نمی‌شناخت بلکه از من خواست تا رزومه کاری خود را ارائه دهم. من هم برای اینکه بحثی در میان نباشد رزومه کاری‌ام را پرینت گرفته و به دفتر آقای طاهری ارائه دادم.

گودرزی با اشاره به 30 فعالیت خود در عرصه تئاتر تأکید کرد: این برای اداره‌کل هنرهای نمایشی خوب نیست که مدیرکل آن هنرمندان را نشناسد. با این شرایط علاقه‌ای برای کار کردن در تئاتر وجود نخواهد داشت.

این کارگردان تئاتر در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی در نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

کد خبر 2253332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha