۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

در48 سال گذشته؛

4 تصادف در محورهای استان مرکزی 21 مجروح برجای گذاشت

4 تصادف در محورهای استان مرکزی 21 مجروح برجای گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: وقوع چهار تصادف در 48 ساعت روز گذشته در محورهای شهرک صنعتی خیرآباد، خمين - اراك، اراک - ابراهیم آباد و قاقان - شازند 21 مجروح بر جای گذاشت.

رئیس مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه تصادف شهرک صنعتی خیرآباد گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه خودروی پراید در شهرک صنعتی خیرآباد اراک پنج نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

قنبر فراهانی وقوع این حادثه را  در ساعت 15:24 دقیقه روز شنبه اعلام کرد و افزود: علت حادثه گردش به چپ راننده نیسان بدون توجه به اطراف بوده است.

وی با بیان اینکه در محور خمين - اراك نیز شش مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه ی روز شنبه که در برخورد يك دستگاه خودرو پرايد با يك دستگاه خودرو پژو اتفاق افتاد شش نفر دچار مصدوميت شدند

واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور اراک – ابراهیم آباد

فراهانی از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور اراک – ابراهیم آباد خبر داد و گفت: در ساعت 17:30 دقیقه روز شنبه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور اراک – سهل آباد حادثه آفرید و پنج نفر را روانه بیمارستان کرد.

وی سرعت زیاد و عدم توانای کنترل خودرو  را باعث واژگونی دانست و گفت: مصدومین حادثه به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل گردیده شدند.

رئیس مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اشاره محور قاقان – شازند خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو سواری در محور شازند – قاقان پنج نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

وی اضافه کرد: در ساعت 12:18 دقیقه روز یک شنبه رخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون که از مسیر خود منحرف شده بود حادثه آفرید و باعث مصدوم شدن پنج نفر شد.

بر اساس این گزارش بعد از دریافت  گزارش حادثه توسط مرکز بی سیم اورژانس شازند دو واحد امدادی اورژانس 115 ( پایگاه شازند و قاقان ) به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن بر بالین مصدومین و ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی مصدومین حادثه به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شدند.

کد خبر 2253561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha