۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

حمودی در گفتگو با مهر:

می‌توانیم در دو بازی آینده امتیاز بگیریم/ هواداران سپاهان را تنها نگذارند

می‌توانیم در دو بازی آینده امتیاز بگیریم/ هواداران سپاهان را تنها نگذارند

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: می‌توانیم در دو بازی آینده امتیاز بگیریم و از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما هواداران سپاهان نباید ما را در این بازی تنها بگذارند.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز چهارشنبه سپاهان مقابل الهلال عربستان و شرایط این بازی اظهار داشت: دیدار روز چهارشنبه سپاهان مقابل الهلال یک بازی مهم برای ما به شمار می‌رود اما ما باید در این بازی به پیروزی برسیم و 3 امتیاز آن را ازآن خود کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل السد قطر و شکست در این بازی افزود: ما در بازی با السد بد بازی کردیم اما در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم با مساوی بیرون بیاییم اما متاسفانه با بدشانسی دو گل دیگر دریافت کردیم.

مدافع تیم سپاهان در مورد دو بازی پیش‌روی تیمش تصریح کرد: اگرچه با بدشانسی 3 امتیاز دو بازی قبل را از دست دادیم اما می‌توانیم در دو بازی آینده 6 امتیاز خوب بگیریم و به ادامه مسابقات امیدوار شویم.

وی به اهمیت حضور تماشاگران در این مسابقه اشاره کرد و افزود: دوست داریم که مثل همیشه تماشاگران سپاهان تیم خود را حمایت کرده و برای این بازی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان بیایند.

حمودی پیرامون کار کردن با کرانچار نیز خاطرنشان کرد: کرانچار یک مربی بسیار خوبی است که حرفه‌ای بوده و خودش فوتبال بازی کرده و مربی با شخصیتی است که با بازیکنان بسیار خوبی داشته که امیدوارم امسال با او به قهرمانی برسیم.

کد خبر 2253664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha