۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۴۸

ساورسفلی:

خیالمان برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال راحت نشده

خیالمان برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال راحت نشده

گرگان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم دسته دومی اتکا گلستان که تیمش در یک قدمی صعود به لیگ دسته یک قرار گرفته است گفت: زمانی از صعود خیالمان راحت می شود که بیش از دو برابر امتیاز بازی ها را کسب کرده باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی ساورسفلی عصر دوشنبه پس از کسب پیروزی برابر پیام وحدت مشهد در جمع خبرنگاران گفت: می دانستیم که تیم پیام وحدت آخرین شانس قرار گرفتن در جمع مدعیان پیروزی در این بازی است، به همین دلیل 48 ساعت قبل از بازی و برای کسب هر 3 امتیاز به گرگان آمده بود.

وی افزود: با به کارگیری بازیکنان سرعتی در خط حمله در 20 دقیقه ابتدایی تیم حریف را خلع سلاح کردیم. تیم حریف در دفاع و حمله باتجربه بازی می کرد و کار ما را کمی مشکل می ساخت.

ساورسفلی در باره تیم مشهدی تصریح کرد: 3، 4 بازیکن تیم پیام وحدت سابقه بازی کردن در لیگ برتر را دارند و روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت برنامه ریزی کرده بودند که به ما ضربه بزنند. از طرفی این تیم مربی جوان و خوشنامی دارد که سابقه همکاری با همدیگر را داشته ایم.

ساورسفلی در مورد کسب پنجمین پیروزی متوالی اتکا خاطرنشان کرد: تا به حال چنین بیلان کاری نداشتیم و من دوست دارم که این روند تا پایان بازی ها ادامه داشته باشد.

وی جایگاه اتکا در جدول رده بندی را ایده آل دانست و هشدار داد: موقعیت ما در جدول نسبت به تیم های دیگر بهتر است اما هنوز روی کاغذ صعود نکرده ایم. در لیگ یک تیم هایی هستند که با اختلاف 6 امتیاز صدرنشین بودند اما الان جایگاه خود را از دست داده اند، بنابراین ما باید مراقب باشیم.

سرمربی اتکا در پاسخ به این سوال که چه زمانی صعود این تیم به لیگ یک قطعی می شود گفت: اگر از 4 بازی آینده در دو بازی که میزبان هستیم پیروز شویم به طور یقین صعود خواهیم کرد و چنانچه تیم های حریف امتیاز از دست بدهند با یک پیروزی هم می توانیم جواز صعود بگیریم.

ساورسفلی در مورد تعویض مهاجم گلزن خود که با ناراحتی این بازیکن همراه بود این طور توضیح داد: تاییدی بازیکن متعصبی است و دوست دارد که به تیم کمک کند. اما وقتی که دقیقه 7 بازی اخطار دریافت کرد 3 کارته شد و بازی بعدی را از دست داد.

وی افزود: من احساس کردم که اگر در زمین باقی بماند مانند دفعه پیش از زمین اخراج می شود به همین دلیل بین دو نیمه او را تعویض کردم.

وی به بازی آینده اتکا اشاره و تصریح کرد: سپیدرود رشت دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید برای پیروزی بازی کند وگرنه به دسته سه سقوط خواهد کرد. به همین دلیل بازی بسیار سختی در پیش داریم اما برای کسب 3 امتیاز به رشت می رویم.

سرمربی اتکا با اشاره به اینکه اعضای تیم تاکنون 50 درصد مبلغ قراردادها و بیشتر پاداش ها را گرفته اند گفت: مدیریت باشگاه نهایت تلاش خود را انجام می دهد و با ما همکاری می کند و نزدیک عید از اعضای تیم را شارژ مالی کرده است.

ساورسفلی در پایان به برنامه تمرینی اتکا در زمان تعطیلی مسابقات اشاره کرد و افزود: بعد از بازی با سپیدرود (26 اسفند) به مدت 5 روز تمرینات را تعطیل می کنیم و برای بازی با کارون که هیجدهم فروردین سال بعد است آماده می شویم.

کد خبر 2253798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha