۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۷

چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم فوتبال منچستریونایتد

چراغ سبز هافبک بایرن مونیخ به تیم فوتبال منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد بعد از اینکه تونی کروس هافبک ملی پوش بایرن مونیخ اعلام کرد در نظر دارد به لیگ برتر انگلیس بیاید برای جذب او دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد که یکی از علاقمندان سبک بازی تونی کروس است و آخرین بار بازی این بازیکن 24 ساله مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد اکنون باید خود را برای جذب این ستاره آلمانی آماده کند.

قرارداد کروس در تابستان 2015 به اتمام می رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن هم به دلیل دستمزد بالای او به جایی نرسیده است. فرانس بکن باوئر رئیس بایرن دستمزد درخواستی کروس برای تمدید قرارداد را "بالاتر از سقف" در نظر گرفته شده توصیف کرد.

کروس در کنفرانس خبری قبل از دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل آرسنال تایید کرد در صورت ترک بایرن مونیخ به یک تیم لیگ برتری در انگلیس خواهد پیوست. او گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. کاملا مشخص است که اگر بخواهم بایرن را ترک کنم لیگ برتر گزینه من خواهد بود.

کروس همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری گفت حاضر نیست به تیمی که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد بپیوندد. این در حالی است که منچستریونایتد با وضعیتی که هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر دارد کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم بعید به نظر می رسد.

کد خبر 2253850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha