۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

حسین معدنی در گفتگو با مهر:

رد پای کواچ در نتایج پروجا دیده می‌شود/ باید در عمل توانایی او را ببینیم

رد پای کواچ در نتایج پروجا دیده می‌شود/ باید در عمل توانایی او را ببینیم

مربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه اسلوبودان کواچ گزینه بدی برای تیم کشورمان نیست، گفت: من بازی‌های تیم پروجا را دیده‌ام و رد پای کواچ در نتایج این تیم دیده می‌شود.

حسین معدنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال بیان کرد: کواچ گزینه بدی برای تیم ملی نیست. او هم جوان است و هم انگیزه‌های زیادی دارد. در چند سال اخیر که مربی شده نتایج خوبی را کسب کرده است. من چندین بازی تیم پروجا را در سری A ایتالیا دیده‌ام و رد پای مربی در نتایج این تیم دیده می‌شود چرا که ستاره‌های آنچنانی ندارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود نداشتن تجربه مربیگری در عرصه ملی می‌تواند مشکل ساز شود، بیان کرد: هیچ کدام از گزینه‌های قبلی فدراسیون کامل نبودند. خود برناردی هم همین شرایط را داشت یا آناستازی مشکلاتی دیگری داشت اما چون لیگ ایران را دیده و قبلا هم مربیان صربستانی مثل زوران گائیچ در تیم ملی حضور داشتند می‌تواند از آنها کمک بگیرد و مثمرثمر واقع شود. البته همه این حرف‌ها حدس و گمان است و باید در عمل توانایی‌های او را ببینیم. خوشبختانه بازیکنان ما به بلوغ فکری رسیده‌اند و این کار مربی را آسانتر می‌کند.

مربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه تماسی با کواچ نداشته است تصریح کرد: من صبح امروز متوجه شدم که قرارداد با او نهایی شده است. زمانی که او در لیگ ایران حضور داشت من خودم بازی می‌کردم ولی تماسی با وی نداشتم. با این حال بازیکنان خیلی از تفکرات و تاثیرگذاری او صحبت می‌کردند.

معدنی درباره اینکه تیم ملی به یکباره از یک مربی بزرگ به مربی بدون تجربه روی آورده است، گفت: واقعیت این است که تیم ملی سال گذشته خیلی خوب نتیجه گرفت و توقعات را بالا برده است. هر مربی این ترس را دارد که نتیجه نگیرید یا دست کم همان نتایج را تکرار نکند برای همین مربیان بزرگ یا نمی‌آیند یا مبلغ زیادی را درخواست می‌کنند تا اگر نتیجه نگرفتند دست کم پول خوبی را دریافت کنند که به نظرم این برای فدراسیون کشورمان با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد منطقی نبوده است.

کد خبر 2254016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha