۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

دو خبر از ورزش معلولان/

راه‌یافتگان به نیمه نهایی فوتسال افراد با هوش میانه مشخص شدند

راه‌یافتگان به نیمه نهایی فوتسال افراد با هوش میانه مشخص شدند

با پایان یافتن مرحله گروهی رقابتهای فوتسال افراد با هوش میانه (ID) و انجام دیدارهای حذفی، چهار تیم برتر به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در رقابت های مرحله گروهی، 22 تیم حاضر در چهار گروه تقسیم شدند و با پایان یافتن مسابقات، هشت تیم خوزستان، اردبیل، لرستان، گلستان، کرمان، تهران، مازندران و خراسان رضوی به مسابقات نیمه نهایی راه یافتند.

پس از برگزاری دیدارهای حذفی بین این هشت تیم، در نهایت تیم های خوزستان ، لرستان، تهران و مازندران موفق شدند به مسابقات نهایی صعود کنند.

دو برنده دیدار تیم های خوزستان و لرستان و نیز دیدار تیم های تهران و مازندران به فینال خواهند رفت و دو تیم دیگر دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

رقابت های قهرمانی کشور فوتسال برای افراد با هوش میانه (ID)، از 17 اسفند ماه آغاز شده و تا کنون 54 بازی درمجموع رقابت های گروهی و حذفی انجام شده است.


رقابتهای دور برگشت لیگ باشگاهی تنیس با ویلچر پایان یافت
تیم "فیس وود لمینیت پارکت تبریز" عنوان قهرمانی رقابتهای دور برگشت را از آن خود کرد.

امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر، با اعلام این خبر افزود: رقابتهای دور برگشت لیگ باشگاهی تنیس با ویلچر سال 92 با شرکت 6 تیم و با حمایت معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش و زیر نظر انجمن تنیس با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، طی روزهای 16 تا 19 اسفند ماه در زمین‌های هارد کورت مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار شد.

وی در ادامه گفت: گروه ورزشی ابرا مشهد، فیس وود لمینیت پارکت تبریز، شرکت بازرگانی زرین تبریز، شهید عرب تهران، هیات گیلان و هیات سیستان و بلوچستان، شش تیم حاضر در این مسابقات بودند و در مجموع 45 بازی انفرادی و دوبل برگزار شد.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر اعلام کرد: در پایان این مسابقات تیم فیس وود لمینیت پارکت تبریز به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم‌های شرکت بازرگانی زرین تبریز و گروه ورزشی ابرا مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور رفت این مسابقات نیز شهریور ماه سال جاری به میزبانی باشگاه آپت تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

کد خبر 2254216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha