۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۲:۴۷

لیگ قهرمانان اروپا؛

اتلتیکومادرید با درخشش دیه گو کاستا میلان را در هم کوبید

اتلتیکومادرید با درخشش دیه گو کاستا میلان را در هم کوبید

هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با پیروزی پر گل اتلتیکومادرید مقابل میلان و حذف روسونری از دور رقابتها همراه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه پر گل 4 بر یک میهمان خود میلان را از پیش رو برداشت تا برای نخستین بار در طول 17 سال گذشته به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در این دیدار دیه گو کاستا ستاره اتلتیکومادرید 2 بار دروازه میلان را باز کرد و تعداد گل های خود در رقابتهای لیگ قهرمانان این فصل را به عدد 7 رساند. دیه گو کاستا (3، 85)، آردا توران (40)، رائول گارسیا (71) برای اتلتیکومادرید و کاکا (27) برای میلان در این بازی گل زدند.

با توجه به پیروزی یک بر صفر اتلتیکومادرید در دیدار رفت در سن سیرو مقابل میلان، شاگردان دیه گو سیمئونه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پر گل 5 بر یک میلان را در هم کوبیدند و به جمع 8 تیم پایانی رقابتها صعود کردند.

نکاتی آماری در مورد این دیدار

* گل نخست دیه گو کاستا در این بازی بعد از گل یاری لیتمانن در سال 1994 دومین گل سریعی است که میلان تا به حال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است.

* ماریو بالوتلی با 7 بازی در مرحله حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان هیچ گل و پاس گلی در کارنامه خود ندارد.

* اتلتیکومادرید هر 4 بازی خانگی خود در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سرگذاشته است. آنها در این 4 بازی 13 گل به ثمر رسانده اند و تنها 2 گل دریافت کرده اند.

* اتلتیکومادرید در کنار رئال مادرید تنها تیمی است که در این فصل لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بوده است.

* این تنها سومین بار است که تیم فوتبال اتلتیکومادرید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند. آنها در فصل 97-1996 به مرحله یک چهارم نهایی و در فصل 09-2008 به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها صعود کرده بودند.

* میلان در 5 فصل از 6 فصل اخیر حضور خود در لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابتها حذف شده است.

کد خبر 2254667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha