۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

در آستانه قهرمانی تیم دبیری؛

گیتی پسند عوامل ناکامی‌اش را اعلام کرد/ در زمین دنبال نتیجه بودیم نه در بانک‌ها!

گیتی پسند عوامل ناکامی‌اش را اعلام کرد/ در زمین دنبال نتیجه بودیم نه در بانک‌ها!

باشگاه گیتی پسند اصفهان در تازه‌ترین موضعگیری‌ خود، از تیم ملی فوتسال و داوران به عنوان مهمترین عوامل ناکامی تیم فوتسال این باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی یاد و تاکید کرد: بر خلاف برخی تیم‌های مدعی پاکی، تنها در زمین مسابقه به دنبال نتیجه بودیم نه در بانک ها!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که تیم دبیری تبریز در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار دارد. این در حالی است که پیش از شروع فصل و در هفته‌های ابتدایی، همه از تیم گیتی پسند که ملی پوشان زیادی را در اختیار داشت به عنوان قهرمان مسابقات این فصل یاد می‌کردند.

باشگاه گیتی پسند در تازه‌ترین موضعگیری خود قبل از برگزاری هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال به تشریح دلایل ناکامی تیم فوتسال این باشگاه برای رسیدن به عنوان قهرمانی پرداخته و نکته جالب اینکه از تیم ملی و اثرات آن روی بازیکنان و همچنین داوری‌ها به عنوان اصلی‌ترین عوامل قهرمان نشدن یاد کرده است!

در بخشی از مطلبی که روی سایت باشگاه گیتی پسند منتشر شده، آمده است: " ذهن شما را به ابتدای فصل می‌بریم، جایی که گیتی پسند اقدام به یارگیری بازیکنان نمود. در آن برهه خیلی‌ها گیتی پسند را با آن همه بازیکن ملی پوش همچون طه مرتضوی، افشین کاظمی، محمد کشاورز، سپهر محمدی، محد طاهری، احمد اسماعیل پور و غیره شانس مسلم قهرمانی می‌دانستند.خب این ذهنیت کاملا هم به حق بود، اما این تنها ظاهر امر بود.

این بازیکنان ملی پوش خسته از برنامه‌های ابتدای سال تیم ملی و سپس جام باشگاه‌های آسیا روانه لیگ برتر فوتسال شدند. حضور مداوم این بازیکنان در تیم ملی و جام باشگاه‌های آسیا موجب شد تا خستگی این اردوها و مسابقات در لیگ برتر خود را نشان دهد. اما این خستگی‌ها یک اثر بد هم داشت و آن مصدومیت های پیاپی بازیکنان بود ... اما قبول می‌کنیم که این به تنهایی بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن تیم نمی‌تواند باشد، ولی مشکلات گیتی پسند به اینجا ختم نشد. گیتی پسند در برخی بازی‌ها علاوه بر تیم حریف باید از پس تیم داوری نیز بر می‌آمد اما آیا مقابله با تیم داوری که علنا خود را به ندیدن می‌زند و بازی‌ها را به سود برخی تیم‌ها درمی‌آورد شدنی بود؟ ... این مشکلات که هرکدام آن به تنهایی برای به زانو درآوردن هر تیمی می‌تواند کافی باشد، نصیب و قسمت گیتی پسند شد تا قهرمانی در لیگ برتر بسیار دور از دسترس باشد.

البته نمی خواهیم ضعف هایی را که در برخی بازی ها از جمله بازی با میثاق تهران و حفاری اهواز در اصفهان داشتیم کتمان کنیم اما اعتقاد داریم گیتی پسند که با پاکی تمام وارد لیگ شد و با وجودی که با بی مهری‌ها و کارشکنی‌های متعدد روبرو شد اگر در پایان فصل مقام نایب قهرمانی به دست آورد(هرچند که کماکان به کسب قهرمانی امیدواریم) این نایب قهرمانی ارزش به مراتب بیشتری از قهرمانی تیم اول جدول خواهد داشت. روز پنجشنبه گیتی پسند با افتخار و سربلند لیگ را به پایان می‌رساند و صرف نظر از جدول نهایی لیگ به خود می بالد که بر خلاف برخی تیم‌های مدعی پاکی، تنها در زمین مسابقه به دنبال نتیجه بود نه در بانک ها"!

کد خبر 2254699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha