۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

کوکنار:

جابجایی مسافران قطار 5 درصد افزایش یافت/ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی

جابجایی مسافران قطار 5 درصد افزایش یافت/ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدير کل راه‌آهن اراك از جابه‌جائي بيش از يك ميليون و 300 هزار مسافر در 11 ماهه سال 92 خبر داد و گفت: اين ميزان جابه‌جايي نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5.6 درصدي را نشان مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال الدين كوكنار افزود:   از اين تعداد، 702 هزار نفر مسافران خروجي از ايستگاه‌ها و 681 هزار  نفر مسافران ورودي به ايستگاه ها بوده‌اند.

وي در ادامه با اشاره به فرا رسيدن تعطيلات عيد نوروز و افزايش مسافرت هابا قطار گفت: تمهيدات لازم براي ارائه خدمات بهتر و ايجاد رفاه جهت هم وطنان گرامي انديشيده شده است.

وي در خصوص موضوع رسيدگي به شكايات احتمالي مسافران گفت: سامانه اطلاع رساني پاسخگويي به شکايات راه آهن جمهوري اسلامي ايران به عنوان مركز ارتباط مردمي در تمامي ساعات شبانه روز با خط ويژه تلفني 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوي به سوالات مشتريان و هموطنان ارجمند خواهد بود.

مدير كل راه آهن افزود: طبق اطلاعيه راه آهن كشور، مسافران و متقاضيان گرامي مي توانند پس از تماس با شماره مذكور(5149-021) از خدماتي همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامي شرکتهاي مسافري، مراکز فروش بليت و تعرفه و قوانين مربوط به آن از جمله استرداد بليت، صدور المثني، حمل خودرو و توشه و همچنين بليت بين المللي و اينترنتي، معرفي ايستگاه ها و ... بهره مند گردند.

وي افزود: همچنين متقاضيان  پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گويا به منظور استفاده از خدمات اين سامانه از طريق اطلاعات گويا، فاکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.

گفتني است هموطنان و مسافران عزيزمي توانند با ارسال پيامک به شماره 5149-021 نسبت به گزارش مشکلات احتمالي در قطار به صورت آنلاين اقدام کرده تا متوليان سامانه در کوتاه ترين زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.
 

کد خبر 2254944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha