۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

کشورت را نجات بده!

کشورت را نجات بده!

«کشورت را نجات بده» عنوان ششمین مجلد از مجموعه «من قهرمانم» است. داستان این کتاب در سپتامبر سال 1851 میلادی اتفاق می‌افتد و ماجرای فردی است که در نقش یک کارآگاه خصوصی بسیار ماهر ساکن لدن بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، به کتاب‌هایی که قبلا خوانده‌اید، شباهتی ندارد. قهرمان این ماجرا خود شمایید. تصمیم‌هایی که می‌گیرید، بر چگونگی ماجراجویی‌تان تاثیر می‌گذارد. هر قسمت از این کتاب با شماره‌ای مشخص شده است. در انتهای بیشتر قسمت‌ها، باید تصمیم بگیرید و راهی را انتخاب کنید.

با هر انتخابی که می‌کنید به قسمت متفاوتی از کتاب می‌روید. بعضی از انتخاب‌هایتان باعث می‌شوند ماجراجویی‌تان را با موفقیت به پایان برسانید. ولی سعی کنید با دقت انتخاب کنید. ممکن است در بعضی قسمت‌ها شکست بخورید. اگر راه درست را انتخاب کنید، در ماجراجویی‌تان موفق می‌شوید.

«کشورت را نجات بده» عنوان ششمین مجلد از مجموعه «من قهرمانم» است. این داستان در سپتامبر سال 1851 میلادی اتفاق می‌افتد. شما نقش کارآگاه خصوصی بسیار ماهری را بازی می‌کنید که در لندن زندگی می‌کند. اسکاتلندیارد(پلیس جنایی لندن) هر وقت نتواند مجرمی را دستگیر کند، حتما از شما یاد می‌گیرد.

ملکه ویکتوریا، فرمانروای کشور است. مدتی است که بین انگلستان و روسیه، تنش بزرگی به‌وجود آمده است. روسیه می‌خواهد قلمرو خود را در خاورمیانه و افغانستان توسعه بدهد و به‌نوعی دست انگلستان را از تسلط بر هند کوتاه کند. از طرفی قرار است امسال نمایشگاه بزرگی از دستاوردهای قدرت صنعتی بریتانیا برپا شود. نیمه شب است و شما مشغول مطالعه خبرهای روزنامه در اتاقتان هستید که کسی در می‌‎زند...

در مجموعه «من قهرمانم» نوشته استیو بارلو و استیو اسکیدمور با ترجمه سعیدا زندیان به بازآفرینی افسانه‌ها پرداخته شده است. افسانه‌هایی که همیشه برای کودکان و نوجوانان، حتی برای بزرگسالان، خواندنی و جذاب هستند. داستان‌های که تصویری نوشته شده‌اند به این معنی که شما می‌توانید در ذهن خود فضاسازی کنید.

نویسنده در این مجموعه حتی مکان‌ها و جاذبه‌های انگلستان را معرفی کرده؛ برای مثال در ششمین جلد از این مجموعه با عنوان «کشورت را نجات بده»، محل برگزاری نمایشگاه، ساختمان قصر کریستال در هاید پارک است.

«کشورت را نجات بده» ، عنوان پنجمین جلد از مجموعه«من قهرمانم» را انتشارات قدیانی در 1100 نسخه و به قیمت 3000 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2254973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha