۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۲۱

تونی اولیویه‌را:

کاملا از بازیکنان تراکتورسازی راضی هستم/ از امروز تنها به صعود فکر می‌کنم

کاملا از بازیکنان تراکتورسازی راضی هستم/ از امروز تنها به صعود فکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه بازیکنانش برابر لخویا تمام تصمیمات فنی را به خوبی اجرا کردند، از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر لخویای قطر که در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این بازی داشتیم و بازیکنان تیم هم تصمیماتم را به درستی اجرا کردند و از آنها رضایت کامل دارم.

وی همچنین تاکید کرد: بازی به صورت کامل باز و فعال دنبال شد و بازیکنانم با برنامه بازی کردند و می‌توانست نتیجه خیلی بهتر از این باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در ادامه افزود: در نشست خبری قبل از گفتم ما شانس کمی برای صعود از گروه داریم زیرا در گروه‌مان تیم‌های بسیار بزرگی حضور دارند ولی امروز به خوبی توانستیم تیم قدرتمندی چون لخویا را کنترل کنیم و از امروز به بعد قطعا برای صعود فکر می‌کنم زیرا با بازی امروز دروازه‌های بسیار خوبی برای تیم ما باز شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما برای این بازی، بازیکنان بزرگی را در اختیار نداشتیم ولی با اینکه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، بازی خوبی ارائه کردیم زیرا یکی تیم هستیم و نبود بازیکنان نباید حس شود.

تونی همچنین گفت: تیم باید مسئولیت‌های نبود بازیکنان را به خوبی جبران کنند، تراکتور امروز یک ماشین فراری بود و توانست بازی خوبی ارائه کند.

 

کد خبر 2255428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha