۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۲۵

لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسا در نیوکمپ من‌سیتی را شکست داد/ صعود آبی‌و‌اناری‌ها به یک چهارم نهایی

بارسا در نیوکمپ من‌سیتی را شکست داد/ صعود آبی‌و‌اناری‌ها به یک چهارم نهایی

هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهار شنبه شب با پیروزی بارسلونا مقابل منچسترسیتی و حذف یک نماینده دیگر فوتبال انگلیس همراه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا در حضور بیش از 88 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 2 بر یک میهمان خود منچسترسیتی را از پیش رو برداشت تا بار دیگر به جمع 8 تیم پایانی رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

در این دیدار ابتدا لیونل مسی در دقیقه 67 بارسا را یک بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 78 پابلو زابالتا مدافع منچسترسیتی به دلیل اعتراض به رای استفان لانوی داور فرانسوی این دیدار کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا من سیتی 10 نفره شده و شرایط برای این تیم انگلیسی بدتر شود.

در دقیقه 89 بازی ونسان کمپانی مدافع بلژیکی منچسترسیتی نتیجه را به تساوی کشاند اما در وقت های تلف شده دنی آلوز بار دیگر برای بارسا گل زد تا این تیم 2 بر یک به پیروزی برسد. شاگردان تاتا مارتینو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک منچسترسیتی را از پیش رو برداشتند و به یک چهارم نهایی رسیدند.

آمار خواندنی در مورد این بازی

* منچسترسیتی بعد از اینکه در 18 بازی نخست خود در رقابتهای لیگ قهرمانان هیچ کارت قرمزی دریافت نکرد در 2 بازی پیاپی اخیر 2 کارت قرمز دریافت کرد.

* لیونل مسی اکنون 67 گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است، این رکورد بیشترین گل برای یک بازیکن با پیراهن یک تیم است.

* سرخیو آگوئرو در نیمه اول این بازی مقابل بارسلونا تنها 6 بار توپ به پایش خورد.

کد خبر 2255466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha