۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵

در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد/

ماهان تندیس قم برابر منصوری قرچک به دنبال دوازدهمین پیروزی

ماهان تندیس قم برابر منصوری قرچک به دنبال دوازدهمین پیروزی

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم به دنبال کسب دوازدهمین پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم چهارم جدول یعنی منصوری قرچک صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در یکی از دیدارهای تشریفاتی هفته سیزدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از اینکه در میهمانی تیم راه ساری با 10 گل به برتری رسید، در بیست و دومین روز اسفند ماه در تلاش برای کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل تیم فوتسال منصوری قرچک به میدان می‌رود.

هفته سیزدهم و پایانی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه بیست و دوم اسفند ماه با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و طی آن در یکی از بازی‌های تشریفاتی هفته، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خانه میزبان تیم صدرنشین منصوری قرچک است تا بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل راه ساری، به دنبال دوازدهمین پیروزی در لیگ برتر باشد.

در این دیدار که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار خواهد شد و قطعا علاقه‌مندان به فوتسال و هوادار تیم ماهان تندیس قم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، شاگردان محسن حسن زاده در تیم ماهان تندیس قم در تلاش برای بهبود موقعیت و جایگاه خود در جدول رده‌بندی با تمام قدرت برابر حریف قرار می‌گیرند.

در این مسابقه تیم فوتسال ماهان تندیس قم از ساعت 16 برابر تیم صدرنشین منصوری قرچک در حالی به میدان می‌رود که در آخرین بازی خانگی توانسته تیم میثاق تهران را با حساب 3 بر 1 شکست بدهد و در مجموع از 12 بازی خانگی قبل هشت پیروزی کسب کند.

این در حالی است که فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم هفته قبل از آن نیز در خانه میزبان تیم آخر جدول رده‌بندی یعنی پتروشیمی ماهشهر بودند و در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بود بازی با برتری 4 بر 1 ماهان تندیس پایان رسید.

این هفته دیدار بین ماهان تندیس قم و منصوری قرچک با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حساسیت زیادی نخواهد داشت، ضمن اینکه قرچکی ها در دور رفت در خانه خود توانستند با زدن 2 گل از ماهان تندیس قم سه امتیاز ارزشمند بگیرند.

در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتسال منصوری قرچک با 48 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و تیم ماهان تندیس قم با کسب 37 امتیاز از 25 بازی قبل در مکان ششم جای دارد.

 

کد خبر 2255480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha