۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۱

برترین های مسابقات کشوری دراگون بوت در بوشهر مشخص شدند

 برترین های مسابقات کشوری دراگون بوت در بوشهر مشخص شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسابقات کشوری دراگون بوت در دو رده سنی زیر18 سال و آزاد روز پنجشنبه در بوشهر برگزار و برترین های این رشته مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسابقات با حضورهفت تیم از استان های بوشهر، آذربایجان شرقی، هرمزگان، تهران دردو مسافت 200 و دوهزارمتر در اسکله صیادی جفره بوشهر برگزار شد.

در200 متر رده زیر18 سال تیم الف بوشهربه مقام نخست دست یافت، تیم هرمزگان دوم شد و زیر18 سال ب بوشهر نیز مقام سوم را کسب کرد.

در200 متر آزاد نیز تیم بزرگسالان بوشهر اول شد، تیم تهران مقام دوم را کسب کرد و تیم زیر18 سال بوشهر نیز به مقام سوم دست یافت.

دردوهزار متر نیز تیم بزرگسالان بوشهر به مقام نخست دست یافت، تیم زیر18 سال الف بوشهر مقام دوم را کسب کرد و تیم های تهران و تبریز به صورت مشترک سوم شدند.

این مسابقات با حضورچهارتیم از استان بوشهر و سه تیم از استان های آذربایجان شرقی، تهران و هرمزگان در اسکله جفره بوشهر برگزار شد.

کمربند فضای سبز در شهرستان دیلم اجرا شد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت: با هدف افزایش سرانه فضای سبز و مشخص شدن حد و مرز اراضی واگذاری شده به بهره‌برداران طرح کمربندی فضای سبز در دیلم اجرا شد.

فرهمند اقایی از اجرای کمربند سبز خبرداد و گفت: با هدف افزایش سرانه فضای سبز و مشخص شدن حد و مرز اراضی واگذاری شده به بهره‌برداران طرح کمربندی فضای سبزدر دیلم اجرا شد.

وی به فعالیت‌های واحدهای مرغداری در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت:سه واحد مرغداری در این شهرستان به بهره برداری رسیده و در سال آینده نیز دو واحد دیگر افتتاح می‌شود.

کد خبر 2255915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha