۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

افشین دبیری:

مشکلات طاقت فرسایی پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدیم/ کمتر از رقبا هزینه کرده ایم

مشکلات طاقت فرسایی پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدیم/ کمتر از رقبا هزینه کرده ایم

تبریز – خبرگزاری مهر: مالک باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه قرارداد وحید شمسایی با تیم فوتسال این باشگاه تمدید خواهد شد، گفت: خوشحالیم که در کنار قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال، تیم دبیری هم جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به تبریز آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین دبیری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از قهرمانی تیم دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم دبیری برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت اما در پایان توانست که دومین جام را برای شهر تبریز پس از قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی فوتبال کشور به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: وحید شمسایی پس از برد برابر حفاری اهواز، در رختکن گریه می کرد چون علیرغم تمام مشکلاتی که برای ما به وجود آورده بودند، قهرمانی تیم دبیری در حال مسجل شدن بود و ما در یک قدمی قهرمانی قرار داشتیم.
دبیری عنوان کرد: مشکلات خارج از زمین مسابقه که برای ما ایجاد می شد، واقعا طاقت فرسا بود و علیرغم تحمل زحمت بازیکنان و کادر فنی در طول مسابقه، در بعضی بازی ها نتیجه از جای دیگری رقم می خورد. ما 24 هفته از 26 هفته را صدرنشین بودیم و اما در طول فصل فقط دو بازیکن از تیم دبیری به تیم ملی دعوت شد و فرهاد فخیم هم به دلیل ناملایماتی که با او شد، از تیم ملی خداحافظی کرد.

وی افزود: تبریز به عنوان قطب فوتسال کشور شناخته می شود و غیر از دبیری، تیم های شهرداری و هلال احمر هم حضور خوبی در لیگ داشتند، این را هم بگویم که در قهرمانی ما در لیگ برتر فوتسال کشور، تیم هلال احمر تبریز هم نقش بسزایی داشت چراکه با پیروزی این تیم برابر حفاری اهواز، بازی ما در اهواز برابر حفاری از حساسیت کمتری برخوردار شد و بازیکنان دبیری توانستند که بازی بدون استرس و خوبی به نمایش بگذارند.

مالک باشگاه دبیری تبریز با تاکید بر اینکه با قهرمانی تیم دبیری در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، این باشگاه از برنامه از پیش تعیین شده خود هم پیشی گرفته است، تصریح کرد: ما برنامه سه ساله ای داشتیم که در سال اول قرار بود تیم ما در بین چهار تیم برتر لیگ باشد و در سال دوم قهرمان لیگ برتر کشور شویم و در سال سوم هم به قهرمانی در باشگاه های آسیا فکر کنیم که به لطف خدا در همین سال اول توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم و در واقع یک سال از برنامه جلو بیفتیم.

وی قهرمانی تیم دبیری در لیگ برتر فوستال را کاری بزرگ عنوان کرد و گفت: من همیشه صادقانه صحبت کرده ام و حالا که تیم قهرمان شده، می خواهم بعضی مسایل را به صورت شفاف بیان کنم. باید بگویم که ما از هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار حمایت بیشتری داشتیم که متاسفانه اینچنین نشد، البته آنها در بازی آخر ما و در اهدای کاپ قهرمانی حضور داشتند ولی این را هم اعلام کنم که در دیگر شهرها وضعیت اینگونه نیست.

دبیری ادامه داد: در حساس ترین مقطع فصل که تیم ما 9 امتیاز از دیگر تیم ها فاصله داشت، آمدند و بحث 450 میلیون تومان مربوط به باشگاه پتروشیمی و ماشین سازی را پیش کشیدند و من که حدود 30 سال حساب بانکی دارم، به لطف برخی دوستان حساب من مسدود شد و برای اولین بار چک من برگشت خورد. این در حالیست که بر اساس صورتجلسه قرار بود که در صورت واگذاری تیم ماشین سازی که آن زمان تحت مالکیت ما بود به باشگاه دیگر، نصف این مبلغ را هیئت فوتبال پرداخت کند.

وی افزود: البته ما مشکلاتی از خارج از استان هم داشتیم. وحید شمسایی بازیکنی است که در دیگر کشورها نیز آرزوی داشتن چنین بازیکن و مربی را دارند اما فصل گذشته آقایان گفتند چون وحید در لیگ برتر بازی نمی کند، به تیم ملی هم دعوت نخواهد شد. این در حالیست که امسال وحید شمسایی در تیم دبیری هم بازی کرد و هم سرمربی شد و با ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم، دبیری را هم قهرمان کرد، اما در طول 24 هفته صدرنشینی ما متسافانه فقط دو بازیکن در چند نوبت اردوی تیم ملی حضور داشتند. از طرفی آمدند و پس از بازی با ماهان تندیس قم، وحید شمسایی  را محروم کردند و ما هنوز علت محرومیت و تخلف انضباطی او را نمی دانیم.

افشین دبیری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در ارتباط با موضوع تمدید قرارداد وحید شمسایی برای یک فصل دیگر، اظهار کرد: قرارداد وحید شمسایی برای یک فصل با ما بود اما مطمئنم بخاطر رفاقت و دوستی که با ما دارد، در کنار تیم دبیری خواهد بود. البته سال اول را وحید شمسایی بخاطر ما در تیم دبیری حضور داشت و حالا هواداران و مردم تبریز هستند که می خواهند او در تیم دبیری بماند. وحید سال اول مربیگری خود را با قهرمانی در لیگ برتر تحربه کرد و حالا ما قول می دهیم که بیشتر اعضای فعلی تیم را حفظ کنیم و در صورت صلاحدید کادرفنی، نفرات جدیدی را هم برای تقویت تیم برای حضور در آسیا جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که میزان بودجه تیم دبیری در قیاس با دیگر رقبا از جمله گیتی پسند اصفهان چقدر تفاوت داشته است، گفت: ما در فصل جاری چیزی حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کردیم و خودمان هم تا نیم فصل اول فکر نمی کردیم که در ردیف تیم های مدعی و صدرجدولی باشیم اما انگیزه که وحید شمسایی در بازیکنان ایجاد کرد، تیم در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. در خصوص بودجه دیگر رقبا هم اطلاع چندانی ندارم اما با توجه به قراردادهای بازیکنان گیتی پسند، فکر می کند که این تیم حدود دو میلیارد و نیم برای این فصل هزینه کرده بود.

مالک باشگاه دبیری تبریز در خاتمه گفت: ما همه بازی های خانگی را در فصل جاری با پیروزی به پایان رساندیم به غیر از بازی آخر برابر تیم تاسیسات دریایی که آن هم بخاطر استرس بازیکنان و حساسیت بالای این دیدار بود. ما این قهرمانی را به همه مردم استان تقدیم می کنیم و امیدواریم که در کنار حمایت هواداران، مسئولان نیز در فصل های بعدی از تیم فوتسال دبیری حمایت کنند.

تیم فوتسال دبیری تبریز با تساوی خانگی برابر تیم تاسیسات دریایی در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور توانست با اندوخته 60 امتیازی خود از 26 بازی به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این اولین قهرمانی یک ورزش گروهی از استان آذربایجان شرقی در رقابت های سطح لیگ برتر کشور بود. یک ماه قبل نیز تیم تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شده بود.

کد خبر 2256013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha