۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷

اخبار تیم‌های پایه؛

تیم فوتبال زیر 15 سال به قطر می‌رود/ احتمال حضور جوانان در امارات

تیم فوتبال زیر 15 سال به قطر می‌رود/ احتمال حضور جوانان در امارات

تیم‌های فوتبال زیر 15 سال و زیر 16 سال ایران برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به دو کشور عربی سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 15 سال ایران که خود را برای حضور در المپیک جوانان در شهر نانجینگ چین آماده می‌کند، هفته پیش اردویی یک هفته‌ای را در شهر مشهد برگزار و دو دیدار تدارکاتی هم در این اردو برگزار کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است شاگردان علی طهماسبی‌زاده پیش از حضور در این رقابتها، در 8 اردوی آماده‌سازی به میدان بروند. همچنین اگر شرایط فراهم شود، این تیم روز 4 خردادماه راهی قطر می‌شود و در مدت 5 روزه حضور خود در این کشور عربی، در تورنمنت چهارجانبه فوتبال پایه این کشور شرکت می‌کند.

دومین دوره مسابقات المپیک نوجوانان طی روزهای شنبه 25 مردادماه تا سه‌شنبه چهارم شهریورماه در شهر نانجینگ چین برگزار می‌شود که شاگردان علی طهماسبی‌زاده به عنوان یکی از دو تیم آسیایی در این مسابقات به میدان می‌روند.

از سوی دیگر تیم فوتبال جوانان ایران قرار است طی روزهای 28 اردیبهشت‌ماه تا 2 خردادماه در تورنمنت فوتبال اوکراین شرکت کند که تیم‌های امید اوکراین، امید مولداوی و امید ترکیه یا جوانان اوکراین در آن مسابقات حضور خواهند داشت.

البته پس از لغو اردوی کیش، تیم جوانان دو مرحله اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برگزار می‌کند و اواخرماه جاری به اوکراین می‌رود. همچنین با توجه به رایزنی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد شاگردان دوستی‌مهر از اوکراین راهی امارات شده و دو بازی تدارکاتی با تیم جوانان این کشور برگزار کنند.

چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا از روز پنجشنبه 17 مهرماه تا روز پنجشنبه اول آبان‌ماه در کشور میانمار برگزار می‌شود که تیم جوانان ایران در گروه A آن رقابتها به مصاف میانمار، تایلند و یمن می‌رود.

کد خبر 2256232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha