۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۱

برنامه تمرینات تیم امید مشخص شد

برنامه تمرینات تیم امید مشخص شد

تیم فوتبال امید ایران در اردوی آماده‌سازی‌اش در تهران 6 جلسه تمرینی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول دانشجو در خصوص نشست امروزش با نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نشستی را با سرمربی تیم امید به همراه کادر فنی که تاکنون این تیم را همراهی می‌کردند، برگزار کردیم. در این نشست یک ساعته تمامی موارد فنی بازیکنان در اختیار وینگادا قرار داده شد تا وی با ارزیابی کامل بتواند بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

وی افزود: طبق اعلام وینگادا، ملی‌پوشان 6 جلسه تمرین دارند و سپس مرحله بعدی اردو با نفراتی که وینگادا اعلام می‌کند، برگزار می‌شود. همچنین امکاناتی که قرار است در به این تیم داده شود، نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در نهایت مقرر شد تا پیش از ظهر فردا 14 اردیبهشت، نشستی را در دفتر آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال برگزار و تصمیمات نهایی برای برنامه‌های سرمربی تیم  ملی امید سال گرفته شود.

طبق اعلام دانشجو ملی‌پوشان امید بعدازظهر امروز شنبه یک جلسه تمرین خواهند داشت. روز یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه دردو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین دارند. بعدازظهر روز دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه و روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه یک جلسه تمرین خواهند داشت و صبح روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه نیز آخرین تمرین این مرحله از اردوی تدارکاتی برگزار می شود.
 

کد خبر 2256241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha