۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

آخرین وضعیت پروازهای هرمزگان/ نشست اضطراری سه پرواز درکیش و شیراز

آخرین وضعیت پروازهای هرمزگان/ نشست اضطراری سه پرواز درکیش و شیراز

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاه های هرمزگان آخرین وضعیت پروازهای روز گذشته و امروز را اعلام کرد.

رضا بدیعی فر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پروازهای روز گذشته (جمعه) بیان کرد: دو پرواز بندرعباس - تبریز متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر و تهران - بندرعباس متعلق به شرکت هوایی کیش ایر به دلیل بدی آب و هوا و دید کم مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه کیش شدند.

بدیعی فر اعلام کرد: شنبه شب هم پرواز تهران - بندرعباس شرکت هواپیمایی قشم ایر با توجه به شدت بارندگی ها در فرودگاه شیراز نشست و پس از بهبودی هوا به شیراز را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

مدیرکل فرودگاههای هرمزگان اظهارداشت: همچنین پرواز بندرعباس - مشهد به دلیل نقص فنی امکان پرواز نداشت که پس از جایگزینی هواپیما این پرواز انجام شد.

وی در مورد دلایل لغو پرواز بندرعباس - دبی متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان افزود: پرواز دبی - زاهدان شرکت آسمان به دلیل وضعیت جوی زاهدان در بندرعباس فرود آمد و به خاطر نبود امکانات این شرکت هوایی در بندرعباس، مجددا این پرواز عازم شیراز شد تا در انجا مسافران در هتل اسکان داده شوند.

به گفته وی، به دلیل هزینه های بالای پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی آسمان ریسک نکرد و پرواز بندرعباس - دبی کنسل شد.

بدیعی فر در مورد فرود اضطراری پروازها عنوان کرد: در هر پرواز دو فرودگاه به عنوان فرودگاه های اضطراری مشخص می شود تا در صورت بلروز هر گونه مشکل اعم از نقص فنی و بدی شرایط آب و هوایی این پروازها بتوانند در فرودگاه تعیین شده فرود بیایند.

وی در مورد وضعیت پروازهای روز شنبه اظهارداشت: طبق اعلام هواشناسی بارندگی ها تا آخر وقت امروز هم ادامه خواهد داشت و احتمال لغو یا فرود اضطراری پروازها در فرودگاه های جایگزین وجود دارد.

 

 

کد خبر 2256407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha