۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۲۰

پیشنهاد نوروزی وحید تاج

بهار دزفول را از دست ندهید/ ساعاتی در کرانه رود خروشان دز

بهار دزفول را از دست ندهید/ ساعاتی در کرانه رود خروشان دز

خواننده موسیقی ایرانی کشورمان به مردم ایران پیشنهاد داد در تعطیلات نوروز دزفول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

وحید تاج در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌هایی که مردم می‌توانند در نوروز انجام دهند، خاطرنشان کرد: من خودم اهل خوزستانم بنابراین به همه دوستداران طبیعت و بهار پیشنهاد می کنم در ایام نوروز سفر به دزفول را از دست ندهند و بدانند که این منطقه از کشورمان که زادگاه من است یکی از بهترین مناطق طبیعی ایران در بهار است.

وی ادامه داد: رودخانه دز یکی از رودخانه‌های همیشه خروشان کشورمان است که در اوایل فصل بهار یکی از بهترین مناطق کشورمان برای طبیعت‌گردی است و مردم عزیزمان می توانند با سفر به این منطقه از تعطیلات نوروز خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

خواننده آلبوم «برف‌خوانی» تاکید کرد که دزفول یکی از مناطق معروف کشورمان در فصل بهار است و گفت: زیبایی این منطقه زبانزد همه طبیعت‌گردانی است که جغرافیای این سرزمین را می‌شناسند. من تردید ندارم که سفر به این منطقه خاطرات بسیار خوبی را در ذهن مردمانی که به اینجا سفر کرده اند باقی می گذارد. منطقه ای که کوهستان های آن و سرسبزی دشت هایش واقعا دلرباست.

تاج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیتهای خود در حوزه موسیقی طی سال 92 تصریح کرد: سالی که گذشت به هر ترتیب مشکلاتی داشت که در زمینه برگزاری کنسرت‌ها نمود برجسته تری از آن را دیدیم اما این امید را دارم که در سال آتی این مشکلات هم از سر راه موسیقی برداشته شود و ما شاهد اجرای بیشتر و بهتری از هنرمندان موسیقی ایرانی در کشورمان باشیم.

وی در پایان گفت: سال قبل برای من سال خوب و پرباری بود و امیدوارم اهالی موسیقی ایرانی و مخاطبانم هم از این مجموعه فعالیت‌ها راضی بوده باشند. البته در اوایل سال 93 برنامه‌های بین‌المللی هم داریم که به زودی جزییات آن اعلام می شود. به هر ترتیب امیدوارم سال 93 سال پرثمری در جریان موسیقی ایرانی کشورمان باشد.

کد خبر 2256607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha