۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۷

جام جهانی کشتی آزاد - آمريكا؛

بامداد امروز در جام جهانی کشتی چه گذشت

بامداد امروز در جام جهانی کشتی چه گذشت

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و اوکراین در رقابتهای جام جهانی لس آنجلس حریفان خود را در دو گروه این مسابقات پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز یکشنبه در لس آنجلس ادامه یافت که در دو سوم دیدارهای گروه A، تیم ملی ایران ابتدا ترکیه را شکست داد و ارمنستان و هند به نتیجه مساوی 4 بر 4 رسیدند که ارمنستان به خاطر امتیار فنی بیشتر، در این مبارزه پیروز شد.

در دور چهارم هم ایران با نتیجه 5 بر 3 از سد آمریکا گذشت و ترکیه هم با نتیجه 5 بر 3 از سد ارمنستان گذشت.

مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی در گروه A امشب با رقابت تیم‌های ایران - هند و آمریکا - ترکیه درحالی به پایان می‌رسد که تیم ایران در صورت برتری برابر هند به عنوان تیم نخست این گروه به دیدار فینال راه خواهد یافت.

اما در گروه B مغولستان برابر گرجستان 5 بر 3 برنده شد و اوکراین هم ژاپن را 7 بر یک از پیش رو برداشت. امشب و در دیدارهای پایانی این گروه، روسیه و گرجستان به مصاف هم می‌روند و اوکراین با مغولستان پیکار می‌کند.

روسیه هم که در دو رقابت شب گذشته خود ابتدا برابر مغولستان به تساوی 4 بر 4 دست یافت اما به لطف امتیاز فنی بیشتر برنده شد و سپس با نتیجه 7 بر یک از سد اوکراین گذشته بود، در صورت برتری برابر گرجستان به عنوان تیم نخست این گروه به فینال صعود می‌‎کند و به احتمال زیاد حریف ایران در دیدار پایانی این رقابتها خواهد شد.

کد خبر 2257120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha