۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

نمایشگاه آثار آذریزدی و زرین‌کوب برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار آذریزدی و زرین‌کوب برگزار می‌شود

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به مناسبت سالروز تولد مهدی آذریزدی و عبدالحسین زرین‌کوب، نمایشگاه یک روزه‌ای از آثار این دو محقق برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین زرین‌کوب ادیب، تاریخ‌نگار و منتقد ادبی در 27 اسفند سال 1301 هجری خورشیدی در بروجرد متولد شد و در 24 شهریور 1378 در 77 سالگی در تهران درگذشت. از آثار وی می‌توان به «ادیان و اساطیر»، «پله پله تا ملاقات با خدا»، «سر نی»، «بحر در کوزه» و ... اشاره کرد.

مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان هم در 27 اسفند سال 1300 در روستای خرمشاه در حومه یزد زاده شد و در 18 تیر ماه 88 در سن 87 سالگی در تهران درگذشت. از آثار وی می‌توان به «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، «خود آموز عکاسی»، «شعر قند و عسل«، آمثنوی بچه خوب» و ... اشاره کرد.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور گرامیداشت سالروز تولد این دو محقق فقید، روز سه‌شنبه 27 اسفند نمایشگاهی از آثار آن‌ها برپا می کند و بالغ بر 80 عنوان از کتاب‌ها و منابعی از این نویسندگان و همچنین کتاب‌های مربوط به آن‌ها را در این نمایشگاه یک روزه‌ به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 15 بعدازظهر تاریخ یادشده برپا خواهد بود.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

کد خبر 2257561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha