۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۳۶

گزارش تمرین امروز آبی پوشان؛

تعجب از قربانی کردن گوسفند/ کبه: بجای این کارها در زمین حرف‌تان را بزنید!

تعجب از قربانی کردن گوسفند/ کبه: بجای این کارها در زمین حرف‌تان را بزنید!

تمرین عصر یکشنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که مسئولان این تیم دو راس گوسفند قربانی کردند تا شاید آبی پوشان بتوانند با قطع نوار شکست ها، برابر الجریزه نتیجه بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز سه شنبه برابر الجزیره امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، عصر امروز یکشنبه تمریناتش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر امیر قلعه نویی و سایر اعضای کادر فنی پیگیری کرد.

در ابتدای این تمرین دو راس گوسفند قربانی شد. البته این قربانی کردن با تعجب ساموئل و کبه مواجه شده بود به طوری که ساموئل حتی حاضر به نزدیک شدن به محوطه قربانی کردن گوسفندان نشد. کبه دیگر بازیکن خارجی استقلال نیز به زبان فارسی به بازیکنان گفت: "بجای این کارها در زمین حرف تان را بزنید."

امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان نیز دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و اهمیت دیدار برابر الجزیره را به آنها گوشزد کرد. او همچنین دقایقی با آرش برهانی مهاجم استقلال گفتگو کرد. سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده به خاطر حضور در سریال پایتخت با دقایقی تاخیر در محل تمرین حاضر شدند. سیاوش اکبرپور هم به خاطر مصدومیت و فیزیوتراپی غایب بود.

آندرانیک تیموریان بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال نیز با حضور در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی دقایقی با دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال در مورد آخرین وضعیتش گفتگو کرد.

کد خبر 2257712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha