۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۳۷

کار گرزاده:

افزایش 84 درصدی زمان دوره‌های آموزشی

افزایش 84 درصدی زمان دوره‌های آموزشی

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: امسال با 84 درصد افزایش زمان دوره‌های آموزشی، مسیر استمرار کیفیت را در واحدهای تولیدی هموار کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود کارگرزاده با بیان این مطلب، افزود: در سال‌جاری 6790 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با مفاهیم استاندارد و کیفیت در اداره‌کل استاندارد استان زنجان برگزار شده است.

 وی ادامه داد: این اداره‌کل با پوشش 113.64 درصد از برنامه عملکرد ابلاغ شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران در سال‌جاری، 6790 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با مفاهیم استاندارد و کیفیت در اداره‌کل استاندارد استان زنجان برگزار کرده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اعلام اینکه برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد در سال‌جاری پیش‌بینی اجرای 5975 نفر ساعت دوره آموزشی برای مسوولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی است، گفت: آموزش بهترین روش استمرار و استقرار نظام کیفیت و استاندارد در واحدهای تولیدی می‌باشد.

کارگرزاده  افزود: فرآیند تایید صلاحیت و ارتقای سطح دانش مسوولان کنترل کیفیت رابطه مستقیم و تنگاتنگی با کیفیت کالاهای تولید شده در خطوط تولید دارد و دانش‌افزایی این افراد از طریق دوره‌های آموزشی منجر به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره‌وری در خطوط تولید و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد.

وی، تعداد افراد تایید صلاحیت شده در سال‌جاری را 95 نفر برشمرد و برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی برای مسوولان کنترل کیفیت را هموار کردن مسیر استمرار کیفیت در واحدهای تولیدی دانست.

جمع‌آوري 10 ميليارد ريال کمک مردمي در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان از جمع‌آوري 10 ميليارد ريال کمک مردمي در خانه انفاق زنجان خبر داد.

رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان مرکز نيکوکاري است که در راستاي تسهيل امور خيرين و نيکوکاري تاسيس شده است.

وي با ارائه گزارشي از ميزان کمک‌هاي جمع‌آوري شده در خانه انفاق زنجان بيان کرد: امسال فقط در قالب طرح اکرام ايتام 7 ميليارد ريال کمک مردمي در اين مرکز جمع‌آوري شده است.

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان همچنين با اشاره به جمع‌آوري 5 ميليون و 599 هزار ريال در راستاي کمک به مناطق محروم گفت: همچنين امسال در قالب جشن نيکوکاري نيز 80 ميليون و 687 هزار ريال کمک در خانه انفاق جمع‌آوري شده است.

حسنلو، جمع‌آوري 34 ميليون و 869 هزار ريال کمک در قالب جشن عاطفه‌ها را از ديگر کارکردهاي خانه انفاق عنوان کرد و بيان داشت: امسال در قالب طرح ياسين نيز 21 ميليون ريال کمک در خانه انفاق جمع‌آوري شد.

وی، با اشاره به جمع‌آوري 35 ميليون ريال کمک مردمي در قالب طرح احسان حسيني اضافه کرد: تا پايان بهمن امسال 135 ميليون ريال کمک نيز در راستاي کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوري شده است.

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوري 19 ميليون ريال کمک در راستاي کمک به مردم سومالي در اوايل سال در خانه انفاق زنجان اظهار داشت: همچنين امسال ميزان کمک‌هاي غيرنقدي جمع‌آوري شده در اين مرکز يک ميليارد و 338 ميليون ريال برآورد شده است.

 

کد خبر 2257784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha