۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰:۱۳

محمد غلامی در گفتگو با مهر:

نگفتم کرانچار مرا به سرنوشت افشین دچار کرد/ تلاش می‎کنم به ترکیب اصلی برگردم

نگفتم کرانچار مرا به سرنوشت افشین دچار کرد/ تلاش می‎کنم به ترکیب اصلی برگردم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان با اشاره به مصاحبه بعد از دیدار با الهلال عربستان گفت: در مصاحبه بعد از بازی مقابل الهلال هرگز حرفی از مقایسه خود با آرش افشین نیاوردم و صحبتی در این خصوص نکردم.

محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصاحبه منتشر شده از او و اینکه از قول او عنوان شده بود زلاتکو کرانچار می‌خواهد او را به سرنوشت افشین دچار کند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: من بازیکن تیم سپاهان اصفهان هستم و با این تیم قرارداد دارم و باید بگویم حرفی از آرش افشین نزدم.

وی با بیان اینکه ممکن است صحبت‌هایش درست منعکس نشده، افزود: همیشه تلاش بسیاری می‌کنم و می‌خواهم به ترکیب اصلی تیم بازگردم. در نیم‌فصل نخست همه تلاشم را به کار گرفتم و هر زمان در ترکیب تیم رفتم، برای تیم مثمر ثمر بودم که این مساله را کرانچار نیز تایید می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم نیز تلاش بسیاری کردم اما به هر حال در ترکیب تیم قرار نگرفتم و کادر فنی در این زمینه تصمیم می‌گیرد، بنابراین به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مشکلی نداشته و تلاش می‌کنم که به ترکیب تیم بازگردم.

وی در ادامه تاکید کرد: من برای دیدار با السد 5 روز استراحت داشتم اما هرگز از این استراحت استفاده نکردم و حتی به دیدار پسرم نرفتم تا در اصفهان بمانم و تمرین کنم. روزانه 2 جلسه تمرین می‌کردم تا به ترکیب اصلی بازگردم و این مساله برای من که یک بازیکن حرفه‌ای هستم، کاملاً طبیعی است.

غلامی درباره اینکه گفته بود از تیم سپاهان جدا می‌شود، بیان داشت: من بعد از بازی عصبانی بودم و این حرف را زدم اما در اصل به این مساله اشاره کردم که 2 ماه دیگر با سپاهان قرارداد دارم و بعد از پایان قرارداد، از تیم جدا می‌شوم.

وی همچنین تصریح کرد: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و واقعا دور از انصاف است که در این شرایط اینگونه مصاحبه کنم بنابراین خودم را در اختیار تیم قرار داده‌ام و اصلاً این مساله ناراحت نمی‌شوم.

مهاجم سپاهان اصفهان در پایان گفت: زلاتکو کرانچار مربی خوبی است و با تیم سپاهان نیز نتیجه گرفته پس اینگونه مصاحبه کردن در این شرایط اصلاً صحیح نیست. منظور اصلی من این بود که باید به ترکیب اصلی تیم بازگردم و برای رسیدن به ترکیب اصلی همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

کد خبر 2257826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha