۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

شکست خانگی اوکلاهما مقابل یاران نوویتزکی/ میامی بازی جنجالی را برد

شکست خانگی اوکلاهما مقابل یاران نوویتزکی/ میامی بازی جنجالی را برد

تیم مدعی اوکلاهما سیتی ثاندرز در دیدار خانگی برابر دالاس ماوریکس کاری از پیش نبرد و برابر یاران "درک نوویتزکی" نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه ادامه یافت که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز در سالن اختصاصی خود "چساپیک انرجی" و در مقابل دیدگان 18 هزار و 203 هوادار خود برابر دالاس ماوریکس 109 بر 86 شکست خورد. "کوین دورانت" ستاره اوکلاهما در این بازی 30 امتیاز گرفت ولی نتوانست تیمش را نجات دهد. در طرف دیگر "شان ماریون"، "وینس کارتر" و "درک نوویتزکی" مثلث با تجربه تیم دالاس با عملکرد خوب خود زمینه‌های برد تیم‌شان را فراهم کردند.

کوین دورانت و درک نوویتزکی در بازی بامداد روز دوشنبه تیم‌های اوکلاهما و دالاس

در یکی دیگر از بازی‌های بامداد امروز تیم سن آنتونیو اسپرز صدرنشین کنفرانس غرب در جدال برابر یوتا جاز با ارایه کار گروهی 122 بر 104 برنده شد. "مانو جینوبیلی" آرژانتینی در 24 دقیقه 21 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن تیم اسپرز بود با این حال در تیم یوتا جاز این "دریک فیورز" بود که با 28 امتیاز بهتر از سایرین ظاهر شد.

مانو جینو بیلی بازیکن با سابقه اسپرز تلاش می‌کند توپ را وارد سبد تیم یوتا کند

تیم میامی هیت مدافع عنوان قهرمانی مسابقات نیز در دیدار برابر هوستون راکتس 113 بر 104 برنده شد. این بازی به نوعی تقابل مثلث ملی‌پوش "لبرون جیمز"، "کریس بوش" و "دواین وید" با دو بازیکن سرشناس حریف یعنی "دوایت هاوارد" و "جیمز هاردن" بود که درگیری‌هایی را نیز به دنبال داشت. در این بین "هاردن" با 30 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. 19 هزار 666 نفر این بازی را تماشا کردند.

بازیکنان هوستون راکتس اینگونه در طول بازی به دنبال مهار لبرون جیمز بودند

تیم‌های نیو اورلینز پلیکانز و بوستون سلتیکس هم در دیداری نزدیک برابر هم قرار گرفتند که این بازی نفسگیر در وقت‌های اضافی با پیروزی 121 بر 120 میزبان به پایان رسید. "آنتونی دیویس" فوروارد تیم نیواورلینز 47 دقیقه در زمین حضور داشت و با کسب 40 امتیاز، 21 ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز و 3 بلاک شات آمار فوق‌العاده‌ای را بر جای گذاشت.

شادی آنتونی دیویس ستاره تیم نیواورلینز در پایان بازی نفسگیر برابر بوستون سلتیکس

در سایر بازی‌ها نتایج زیر به دست آمد:

* لس آنجلس کلیپرز 102 - کلیولند کاوالیرز 82
* پورتلند بلیزرز 112 - گلدن استیت وریرز 113
* مینه سوتا تیمبروولوز 104 - ساکرامنتو کینگز 102
* تورنتو رپتورز 113 - فینیکس سانز 121
* میلواکی باکس 92 - شارلوت بابکتس 101

کد خبر 2257930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha