۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

حنیف عمران‌زاده:

انتظار بیشتری از پیشکسوتان داریم/ در دو بازی اخیر بسیار بدشانس بودیم

انتظار بیشتری از پیشکسوتان داریم/ در دو بازی اخیر بسیار بدشانس بودیم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه از پیشکسوتان این باشگاه انتظار بیشتری برای کمک به تیم دارد، گفت: در دو بازی اخیرمان در لیگ قهرمانان بسیار بدشانس بودیم و اگر شانس با ما یار بود، مقابل الریان به تساوی می‌رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده در مورد دیدار با الجزیره امارات ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: روز سه‌شنبه دیدار بسیار سخت و حساسی را مقابل تیم الجزیره امارات خواهیم داشت. این تیم در دو بازی اخیر خود پیروز شده و ما دو شکست را پذیرا شدیم.

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم با حمایت هوادارانمان بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و دوباره خود را به جمع مدعیان در این گروه برسانیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با اظهار گله از تنی چند از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای از پیشکسوتان استقلال بعد از دو شکست اخیر تیم، هجمه زیادی را علیه ما ایجاد کردند و مرتبا تیم را تحت فشار قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: این آقایان پارسال که قهرمان شدیم، کجا بودند و چرا هیچگونه اعتراضی به ما نمی‌کردند؟، اما امسال که تیم در شرایط بسیار خوبی نیست به جای اینکه از ما حمایت کنند، مرتبا در حال تحقیر ما هستند.

عمران‌زاده تاکید کرد: من و تمامی بازیکنان از پیشکسوتان بزرگی که در این مدت ما را حمایت کرده اند، بسیار ممنونیم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه هواداران ما نیز در این دیدارهای اخیر بسیار کم به ورزشگاه می آیند. سال گذشته مقابل العین 75 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند، اما در دیدار قبلی ما تنها چیزی نزدیک به 18 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در پایان باز هم از هواداران استقلال خواست که فردا در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند تا استقلال بتواند با حمایت آنها مقابل الجزیره نتیجه مطلوب را کسب کند.

کد خبر 2258193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha