۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۱۶

مهدویانی تاکید کرد:

آمادگی پایگاه های انتقال خون استان مرکزی برای خون گیری در ایام نوروز

آمادگی پایگاه های انتقال خون استان مرکزی برای خون گیری در ایام نوروز

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل انتقال خون استان از آمادگی پایگاه های انتقال خون برای خون گیری در ایام نوروز خبر داد و گفت: در طول تعطیلات نوروز پایگاههای انتقال خون نسبت به تامین خون مورد نیاز بیماران فعال هستند.

فاطمه سادات مهدویانی در گفثتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در ایام نوروز نیاز به بعضی از فراورده های خونی احساس می شود شهروندان با حضور در پایگاه های انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

فعالیت 7 مرکز خون گیری در استان

وی با اشاره به فعالیت هفت مرکز خونگیری در استان افزود: یک پایگاه در اراک در دو نوبت صبح و عصر و یک پایگاه در ساوه در نوبت صبح در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات و دریافت خون از شهروندان است.

مهدویانی ادامه داد: مشغله مردم در روزهای پایانی سال و نوروز زیاد است، اما مردم همیشه یار و یاور ما بوده و سرمایه اصلی ما هستند.

وی ادامه داد: شهروندان ممکن است در تعطيلات نوروزی آنقدر مشغول برنامه ريزی برای اوقات فراغت خود وترتيب دادن مسافرت ها و برنامه های تفريحی شوند که از اهدای خون غافل شوند، اما سوانح و تصادفات هرگز تعطيل پذير نيستند.

مدیر کل انتقال خون استان اضافه کرد: مطمئن باشيد که سازمان انتقال خون در کنار بيماران نيازمند، در همه اين روزها، بی صبرانه منتظر حضور شهروندن خواهد بود.

کد خبر 2258300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha