۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۰۶

گنجی:

چهار کشتی گیر جویبار در مسابقات جهانی درخشیدند

چهار کشتی گیر جویبار در مسابقات جهانی درخشیدند

جویبار-خبرگزاری مهر: فرماندار جویبار با تبریک قهرمانی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی گفت: در این دوره از مسابقات چهار کشتی گیر جویباری به همراه یک مربی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گنجی شامگاه دوشنبه در آخرین جلسه شورای اداری جویبار به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اظهارداشت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن تکلیف خود را به درستی اثبات کردند اما مسئولین اجرایی آنطور که باید در خصوص اهدافی که در شعار حماسه اقتصادی گنجانده شد، انجام دهند.

وی با بیان اینکه جویبار در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت دارای پتانسیل های بالایی است، افزود: در این مدت 3 ماه بعنوان فرماندار شهرستان نمره مثبتی بخود در حوزه اقتصادی نخواهم داد.

وی بیان کرد: نه اینکه به آن توجه نکرده باشیم بلکه آن حرکت جهادی که می بایست توسط مدیران این عرصه انجام می شد، صورت نگرفت.

گنجی تصریح کرد: بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری نیز است در جهت خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی به برنامه های ستاد تسهیلات خبر جویبار  اشاره و اذعان داشت: از برخی  دستگاههای اجرایی گلایه دارم در ابتدا تکاپوهایی برای برنامه های نوروز داشتند ولی به یکباره این تکاپو از بین رفت.

گنجی با اشاره به اینکه مازندران به بحث پاکسازی و زیباسازی مبادی ورودی و خروجی شهر اهتمام دارند، افزود: متاسفانه بخشداران نتوانستند از ظرفیت های دهیاری ها و شوراها در این زمینه استفاده کنند.

وی به کمبود سوخت کشاورزان اشاره کرد و اظهارداشت: با نزدیک شدن به فصل کشاورزی و ناهماهنگی هایی که در بعضی از بخش ها بوجود آمده، کمبود سوخت کشاورزان هنوز مرتفع نشده است.  

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به موفقیت های ارزشمند کشتی گیران جویباری در مسابقات جهانی کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: مازندران و بالخص جویبار سهم عمده ای در قهرمانی کشتی ایران داشته است.

احمد سعادتمند به برگزاری جام باشگاههای کشور در سال آینده اشاره و اظهارداشت: در صدد آن هستیم به پاس زحمات قهرمانان جویبار این مسابقات در این شهرستان برگزار شود.

وی ترویج فرهنگ نماز در سال 93 را در بین ورزشکاران یکی از اهداف مهم این مسابقات برشمرد.

کد خبر 2258568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha