۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۶

بازار و حجره هایی به قدمت تاریخ شاهد و ناظر وفاق سادات ارشد البرز

بازار و حجره هایی به قدمت تاریخ شاهد و ناظر وفاق سادات ارشد البرز

کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج به همراه استاندار البرز سرزده در میدان میوه و تره بار استان حضور یافتند و در روزهای پایانی سال قیمت و کیفیت میوه شب عید را بررسی کردند. حضور در کاروانسرای تاریخی شاه عباسی در آستانه نوروز از دیگر برنامه بازدید مسئولان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر مسئولان ارشد استان البرز حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با همراهی سیدطاهر طاهری

نماینده ای از دولت تدبیر و امید نهاد ریاست جمهوری یک روز را به حضور در کاروانسرای قدیمی شاه عباسی کرج و سر زدن به بازار تأمین میوه شب عید اختصاص دادند.

بازار و حجره های زیبای شاه عباسی در این دیدار شاهد و ناظر بر حضور نمایندگان مقام معظم رهبری و نهاد ریاست جمهوری در استان البرز بودند.

مسئولان ارشد استان پا به حجره تاریخی کاروانسرای شاه عباسی گذاشتند و اوج وفاق و همدلی شان را در دیداری صمیمانه به تصویر کشیدند. دیدار مسئولان ارشد استان در ادامه با حضور در بازار و کنترل قیمت میوه شب عید شهروندان ادامه پیدا کرد.

کنترل قیمت بازار میوه شب عید البرزی ها زیر ذره بین مسئولان ارشد استان

نماینده عالی دولت در ادامه به همراه استاندار البرز سرزده در میدان میوه و تره بار استان حضور یافتند و در روزهای پایانی سال قیمت و کیفیت میوه شب عید را بررسی کردند.

حجت الاسلام حسینی همدانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران روند توزیع میوه شب عید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از آنجا که مرکز میوه و تره بار کانون توزیع میوه شب عید مردم محسوب می شود از این رو نقش ویژه نظارتی را می طلبد.

وی افزود: طی بازرسی های به عمل آمده  و نظارت و کنترل بر قیمت شاهد وفورمیوه در این مرکز هستیم و خوشبختانه به نظر می رسد مشکلی برای تأمین میوه در ایام تعطیل وجود نداشته باشد.

استاندار البرز سیدطاهرطاهری نیز در بخش دیگری از این بازدید فعال شدن ستاد تنظیم بازار را گامی مهم در کنترل قیمت ها در روزهای پایانی سال خواند و گفت: در ایام تعطیل کسری میوه نخواهیم داشت.

کد خبر 2258616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha