۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

نشست با سرمربی والیبال در فرودگاه؛

کواچ با یک بدنساز به ایران می‌آید/ قطعی شدن سه دیدار تدارکاتی

کواچ با یک بدنساز به ایران می‌آید/ قطعی شدن سه دیدار تدارکاتی

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به نشست سه ساعته خود با سرمربی جدید تیم ملی در فرودگاه استانبول تاکید کرد: در این نشست مقرر شد کواچ با یک مربی بدنساز به ایران سفر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود افشاردوست درباره نشست سه ساعته خود با کواچ در فرودگاه استانبول ترکیه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این نشست من و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، کواچ سرمربی و کراسیک مدیر برنامه‌هایش حضور داشتیم که در آن سرمربی جدید تیم ملی با دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های استرالیا، بلغارستان و صربستان قبل از لیگ جهانی موافقت کرد و قرار شد هماهنگی اردوی صربستان نیز با ایشان باشد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی والیبال الف و ب ایران از دهم فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: حسین معدنی و چورا از تیم کاله مازندران در تمرینات حضور خواهند داشت و حتما در دوره جدید فعالیت تیم ملی والیبال یک مربی ایرانی بر روی نیمکت خواهد بود. تا زمان حضور کواچ در ایران یک مربی بدنساز ایرانی در تیم ملی والیبال حضور خواهد کرد.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه کواچ به همراه مربی بدنساز خود به ایران می‌آید، تاکید کرد: در نشست استانبول بر استفاده از تجربیات این دو مربی در سمینارهای یک روزه در ایران نیز تاکید شد که مورد موافقت طرفین قرار گرفت. کواچ از عملکرد مربی بدنساز خود خیلی راضی است و تاکید دارد که امسال به دلیل حضور او تیم پروجا مصدوم نداشته است.

وی با بیان اینکه فیلم آخرین بازی‌های لیگ برتر والیبال و فهرست بازیکنان دعوت شده را نیز به سرمربی جدید تیم ملی تحویل دادیم، تصریح کرد: قرار شد بعد از دیدن فیلم‌ها، سرمربی تیم ملی بازیکنان جدید را معرفی کند. البته اگر نفرات جدیدی نیاز باشد.

افشاردوست در باره زمان حضور کواچ در ایران نیز گفت: این مورد بستگی به عملکرد تیم باشگاهی او در لیگ سری آ ایتالیا دارد که دیرترین زمان هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده است، اما شاید به دلیل نتایج مرحله پلی‌آف این کار در زمان زودتر نیز انجام شود.

کد خبر 2258769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha