۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۳۲

لیگ قهرمانان آسیا؛

بیک‌زاده: سه بازی برگشت را می‌توانیم ببریم/ قاضی: می‌خواستیم عیدی بدهیم

بیک‌زاده: سه بازی برگشت را می‌توانیم ببریم/ قاضی: می‌خواستیم عیدی بدهیم

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم برابر الجزیره امارات از دشواری کار آبی پوشان در دور برگشت لیگ قهرمانان سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی در پایان دیدار سه شنبه شب تیم فوتبال استقلال برابر الجزیره امارات در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما فوتبال خوبی را ارایه کرد و یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم. می‌خواستیم به هواداران عیدی بدهیم ولی نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. کارمان سخت شده ولی هنوز هم امیدواریم.

هاشم بیک‌زاده نیز در مورد تساوی 2 بر 2 استقلال گفت: ما می‌توانستیم برنده باشیم. امسال که شانس نداشتیم ولی سال آینده امیدوارم که شانس به ما رو کند. ما دو گل زدیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد شرایط تغییر می کرد که اینگونه نشد. من فکر می‌کنم که هنوز شانس داریم و اگر سه بازی آینده را ببریم شانس صعود داریم.

احمد جمشیدیان هافبک تیم استقلال هم پس از بازی برابر الجزیره به خبرنگاران گفت: ما هر سه بازی بعدی را باید ببریم. کارمان خیلی سخت شده است. به نظرم در هر سه بازی دور رفت مستحق برد بودیم و می‌تواتستیم برنده باشیم ولی یک امتیاز گرفتیم.

دیدار تیم‌های استقلال و الجزیره امارات شامگاه روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

کد خبر 2259226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha