۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۰۹

مجید نامجو مطلق:

استقلال تمرکز نداشت/ مشکل تراکتورسازی کمبود تجربه آسیایی است

استقلال تمرکز نداشت/ مشکل تراکتورسازی کمبود تجربه آسیایی است

کارشناس فوتبال با اشاره به نتایج نمایندگان ایران در روز نخست از هفته پایانی دور رفت رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال نیاز مبرمی به برد داشت و بازیکنان این تیم به خاطر استرس تمرکز لازم را از دست داده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجو مطلق در گفتگویی در خصوص شکست تیم تراکتورسازی تبریز برابر العین امارات خاطرنشان کرد: به نظرم تیم تراکتورسازی تجربه آسیایی زیادی ندارد و نتایج این تیم با فراز و نشیب همراه است. این تیم در بازی اول خود خوب کار کرد و یک برد شیرین را به دست آورد ولی در دیدار سه شنبه شب تا حدی تحت تاثیر نام حریف و بازیکنان سرشناس العین قرار گرفت.

وی افزود: العین تیم بزرگی است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد. این تیم بازیکنان سرشناس خارجی را به خدمت گرفته که تفاوت آنها با بازیکنان خارجی تیم‌های ایرانی در این مسابقات مشخص می‌شود. البته بازی خانگی با این تیم در پیش است و تراکتورسازی می‌تواند روی حمایت هوادارانش حساب باز کند و نتیجه را جبران کند.

نامجو مطلق یادآور شد: تراکتورسازی پتانسیل خوبی دارد. این تیم اولیویرا را آورده که مربی مورد نظر هوادارانش بود. تراکتورسازی بازیکنانی دارد که تجربه خوبی دارند ولی از نظر تجربه تیمی در آسیا این تیم خیلی پخته عمل نمی‌کند که به نظرم در دور برگشت وضعیت بهتری خواهد داشت.

این کارشناس درباره تیم استقلال هم گفت: استقلال در این فصل نتایج ضعیفی را کسب کرد. البته این تیم سه شنبه شب خوب بازی کرد ولی مشکلاتی از قبل وجود داشد که باعث شد در دو دیدار قبل آبی‌ها خوب کار نکنند و نتیجه را هم به حریفان خود واگذار کنند.

وی تاکید کرد: استقلال در این بازی نیاز به برد داشت و استرس باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند. امیدوارم که در بازی‌های بعدی شرایط بهتری برای استقلال رقم بخورد.

کد خبر 2259501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha