۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۱۵

حواشی دیدار سپاهان و الاهلی؛

قهر غلامی و تذکر به تماشاگران برای جلوگیری از محرومیت/ کاناوارو در فولادشهر

قهر غلامی و تذکر به تماشاگران برای جلوگیری از محرومیت/ کاناوارو در فولادشهر

اصفهان – خبرگزاری مهر: محمد غلامی، مهاجم معترض این روزهای تیم سپاهان، دقایقی مانده به آغاز دیدار این تیم مقابل الاهلی امارات، ورزشگاه فولادشهر اصفهان را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که حواشی این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* محمد غلامی، مهاجم معترض تیم سپاهان که بعد از دیدار هفته گذشته این تیم مقابل الهلال عربستان، نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش اعتراض کرده بود، عصر امروز، زمانی که متوجه شد در ترکیب تیم سپاهان برای دیدار با الاهلی قرار ندارد، ورزشگاه را ترک کرد.

* غلامی پیش از آغاز بازی در رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان قرار داشت و 30 دقیقه مانده به آغاز مسابقه به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کرد. غلامی هفته گذشته در جمع خبرنگاران خبر از جدایی قریب‌الوقوعش از ورزشگاه فولادشهر داده بود اما بعد از آن این مساله را تکذیب کرد.

* فابیو کاناوارو، کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا به همراه الاهلی امارات به اصفهان آمده و روی نیمکت این تیم اماراتی قرار گرفته است.

* پیش از آغاز مسابقه، بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان اعلام کرد که برای جلوگیری از جریمه و یا محرومیت سپاهان از سوی کفندراسیون فوتبال آسیا، از پرتاب ترقه و ورود آن به ورزشگاه خودداری کنند.

* تیم الاهلی زمانی که وارد ورزشگاه فولادشهر شد تا خود را گرم کند، از سوی تماشاگران سپاهان هو شد.

* محرم نویدکیا، هادی عقیلی، جواهیر سوکای و احسان حاج‌صفی پیش از آغاز مسابقه به صورت ویژه تشویق شدند.

 

کد خبر 2259635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha