۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۲۲:۲۶

هادی عقیلی:

شوت‌های بازیکنان الاهلی به طرز عجیبی وارد دروازه سپاهان شد/ هنوز شانس داریم

شوت‌های بازیکنان الاهلی به طرز عجیبی وارد دروازه سپاهان شد/ هنوز شانس داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: کل جریان بازی سپاهان مقابل الاهلی در دست سپاهان بود اما شوت‌های الاهلی به طرز عجیب و غریب وارد دروازه سپاهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی پس از شکست سپاهان مقابل الاهلی امارات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به عملکرد سپاهان در این بازی اظهار کرد: به نظرم مسابقه امروز یکی از بهترین بازی‌های سپاهان به شمار می‌رفت و همه دیدند که فقط تیم ما حمله می‌کرد.

وی افزود: زیبایی فوتبال به بردها و باخت‌ها بوده اما این مسابقه یکی از بهترین بازی‌ای ما به شمار می‌رفت.

مدافع سپاهان درباره گل‌های تیم الاهلی که وارد دروازه رحمان احمدی شد، تصریح کرد: تیم الاهلی تنها دو شوت زد که این شوت‌ها به طور عجیب و غریبی وارد دروازه تیم سپاهان شد.

وی با اشاره به نتیجه دیدار تیم‌های السد و الهلال عربستان بیان داشت: خوشحال هستم که بازی دیگر گروه با نتیجه تساوی به پایان رسید و این مساله باعث می‌شود که ما هنوز شانس داشته باشیم.

عقیلی گفت: باید در بازی‌های آینده خود امتیاز کسب کنیم تا از گروه خود صعود کرده و به مرحله تک حذفی رقابت‌ها صعود کنیم و مطمئه هستیم که تیم‌های دیگر امتیاز از دست می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، در نهایت با پیروزی 2 بر یک حریف اماراتی به پایان رسید.

 

 

کد خبر 2259677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha