۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

قربانزاده:

ترویج فرهنگ فاطمی جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت می‌ کند

ترویج فرهنگ فاطمی جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت می‌ کند

فومن – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فومن گفت: ترویج فرهنگ فاطمی در بین مردم یک ضرورت بوده و جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت هدایت می‌ کند.

اسماعیل قربانزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فرهنگ فاطمی باید در جامعه نهادینه و با تکریم ایام فاطمیه به تبلیغ و تشریح مبانی این فرهنگ در جامعه پرداخت.

وی همچنین بر ضرورت تکریم ایام فاطمیه در ایام نوروز اشاره کرد و اظهارداشت: هدایت برنامه‌ های نوروزی به سوی برنامه‌ های فرهنگی پربار در این ایام راهکاری برای گرایش هر چه بیشتر نسل جوان به سوی فرهنگ فاطمی است.

فرماندار شهرستان فومن گفت: ترویج سیره زندگانی و تفکر دینی و سیاسی حضرت فاطمه زهرا ( س ) در سوگواری‌ های دهه فاطمیه و در برنامه‌ های فرهنگی هیئت‌ های مذهبی گنجانده شود.

وی همچنین با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) برترین بانوی عالم بشریت است، افزود: در دهه فاطمیه علاوه بر زندگی معنوی و دینی حضرت زهرا (س) سیره و زندگانی سیاسی این بانوی دو عالم  نیز باید برای جوانان تبیین و روشن شود.

قربانزاده تاکید کرد: برگزاری هرچه پرشور و با شکو هتر آئین‌ های مذهبی مانند گرامیداشت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیه منجر به نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ فاطمی خواهد شد.

وی اذعان داشت: همه آحاد مردم با پیروی از منش و سیره این بانوی بزرگ اسلام باید همواره در دفاع از ارزش‌ های اصیل اسلام و ولایت همیشه در صحنه باشند.

فرماندار فومن متذکر شد: با توجه به تقارن عزاداری‌ های فاطمیه با نوروز؛ فضا سازی‌ ها و برنامه ‌های فرهنگی، مذهبی و همچنین مراسم آغاز سال نو باید به گونه‌ای برگزار گردد که حرمت و شان ایام دهه فاطمیه نیز حفظ شود.

کد خبر 2259789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha