۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

جودو بین‌المللی تفلیس؛

امیر قاسمی‌نژاد روز شنبه به میدان می‌رود

امیر قاسمی‌نژاد روز شنبه به میدان می‌رود

فردا شنبه در دومین روز از رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81 کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر،  تیم ملی جودو ایران که برای حضور در یک اردوی مشترک و مسابقات جایزه بزرگ راهی گرجستان شده است بعد از پایان اردوی مشترک خود با جودوکاران میزبان، روسیه و فرانسه از روز شنبه مسابقات خود را در تفلیس آغاز می‌کند.

مراسم قرعه کشی این مسابقات امروز در تفلیس برگزار شد و سه جودوکار کشورمان رقبای خود را شناختند. در این دوره از مسابقات 192 جودوکار از 24 کشور جهان حضور دارند که 117 جودوکار در بخش مردان و 75 جودوکار در بخش بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

امروز جمعه اول فروردین ماه در نخستین روز مسابقات جودوکاران در اوزان 60 - و 66 - کیلوگرم به رقابت پرداختند که تیم ایران نماینده ندارد. در وزن 60 - کیلوگرم "کاسیموف" از قزافستان و "شرفوف" از آذربایجان راهی بازی پایانی شدند. در وزن 66 - کیلوگرم نیز "زانتی یارا" از اکراین و "نجات شیخ علیزاده" از آذربایجان فینالیست شده‌اند.

اما فردا شنبه امیر قاسمی‌نژاد نخستین نماینده ایران است که به روی تاتامی می‌رود. در وزن 81 - کیلوگرم 21 جودوکار شرکت دارند که امیر قاسمی‌نژاد در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه "کاتیف" از اوکراین و "جیوانی " از ایتالیا می‌رود. قاسمی‌نژاد در صورت برتری با یکی از جودوکاران آذربایجان یا امارات را در مرحله یک چهارم نهایی دیدار می‌کند.

اما يکشنبه سوم قروردين ماه دو نماينده ديگر کشورمان به ميدان مي‌روند. محمد جمالی در وزن 90 - کیلوگرم در اولین دیدار "گوگاتچاری" از گرجستان را پیش رو دارد. جمالی در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و برای صعود به نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه اوکراین و آذربایجان خواهد رفت.

جواد محجوب در وزن 100- کيلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپسس با برنده مبارزه "لوریشویلی" از گرجستان و "واسکوویچ" از لیتوانی می‌رود. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند که محجوب با پیروزی در مبارزه دور دوم خود راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

تیم ملی کشورمان بعد از حضور در این مسابقات راهی ترکیه شده تا در مسابقات جایزه بزرگ "سامسون" شرکت کند.


 
 

کد خبر 2260009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha