۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

پوسترهای تیزر «احمق و احمق تر 2» منتشر شدند

پوسترهای تیزر «احمق و احمق تر 2» منتشر شدند

جیم کری و جف دانیلز با پست کردن پوسترهای تیزر فیلم جدید «احمق و احمق‌تر» حس نوستالژی را برای طرفدارانشان زنده کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ کت های رنگی‌ای که دو شخصیت لوید و هری با اشتیاق فراوان در فیلم «احمق و احمق‌تر» همه جا با خود حمل می‌کردند حال روی توییتر بازگشته‌اند. جف دانیلز و جیم کری با پست کردن عکس‌های دو پوستر تیزر جدید روی پروفایل توییتر یکدیگر،‌ شور و اشتیاق جدیدی برای قسمت جدید فیلم «احمق و احمق‌تر» بین طرفدارانشان ایجاد کردند.

ابتدا کری پوستر کت تاکسیدوی نارنجی رنگی که در فیلم پوشیده بود را ارسال کرد. بعد از آن،‌ دانیلز عکس تاکسیدوی آبی رنگی را که شخصیت او یعنی هری دان در فیلم پوشیده بود، روی اینترنت منتشر کرد. همچنین وبسایت فیلم که دامبلر نام دارد نیز این دو پوستر را به اشتراک گذاشت،‌ آن هم در حالی که دو کلمه «خنگبازی، به زودی»‌ کنار آن‌ها می درخشید.

فیلم «احمق و احمق تر 2» بیست سال پس از اینکه این زوج با حس شوخ طبعی احمقانه خودشان طرفدارانشان را سرگرم کردند، وارد سینماها می‌شود. داستان این فیلم درباره جستجوی دختر یکی از این دو شخصیت است تا بتواند کلیه‌اش را به پدرش اهدا کند.

پیتر و بابی فارلی کارگردانان و نویسندگان این فیلم هستند و با همراهی رد گرانیت پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارند. راب ریگل نقش دوقلوها را بازی می‌کند که یکی از آن ها مردی به نام تراویس و دیگری برادری بی ثبات به نام کاپیتان لیپنکات است. کتلین ترنر، ریچل ملوین، لاری هولدن و استیو تام نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مراحل اولیه تهیه این فیلم ماه سپتامبر گذشته در آتلانتا آغاز شد و تاریخ اکران آن برای روز چهاردهم ماه نوامبر تعیین شده است. علاوه بر این جنیفر لارنس نیز حضوری کوتاه و ویژه در این فیلم خواهد داشت.

کد خبر 2260017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha