۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۰۸

ایرج اقلیمی در گفتگو با مهر:

حداقل به یک اردوی خارجی نیازمندیم/ بازگشت دنیامالی به همه انگیزه داد

حداقل به یک اردوی خارجی نیازمندیم/ بازگشت دنیامالی به همه انگیزه داد

مدیر تیم ملی قایقرانی و سرمربی تیم کایاک ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوهای زمستانی این تیم تاکید کرد: ما برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی نیازمند یک اردوی مشترک خارجی هستیم.

ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی کایاک بیان کرد: ما تمرین خوبی را پیش از عید در رودخانه کارون پشت سر گذاشته بودیم و با توجه به اینکه تهران از هوای سردی برخوردار بود توانستیم در جنوب کشور تمرینات خوبی را انجام دهیم ضمن اینکه در رودخانه پیست‌های 7 الی 10 کیلومتری وجود داشت که چنین امکاناتی را در تهران نداریم.

وی افزود: شرایطی که پس از بازگشت کوتاه مدت آقای دنیامالی به وجود آمده بود به همه انگیزه بخشیده بود چرا که فدراسیون بعد از دو سال صاحب رئیس شد و امکانات خوبی هم در اختیار ورزشکاران قرار گرفت اما متاسفانه شرایط به حال قبل بازگشت و اگر این روند ادامه پیدا کند به تیم ملی آسیب می‌رساند البته آقای دنیامالی به من هم گفته هر جا باشد به قایقرانی کمک خواهد کرد.

مدیر تیم ملی قایقرانی با اشاره به وضعیت این تیم عنوان کرد: تا الان شرایط بد نبوده ولی تعارفات را باید کنار بگذاریم. اگر رئیس بعدی فدراسیون نتواند این روند را ادامه دهد ما در بازی‌های آسیایی کار بسیار سختی خواهیم داشت چرا که کیفیت بازی‌های آسیایی با مسابقات قهرمانی آسیا قابل قیاس نیست.

اقلیمی همچنین گفت: ما مسابقات کاپ جمهوری چک و مجارستان را در بهار امسال پیش روی داریم ضمن اینکه در رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال جهان هم شرکت خواهیم کرد. حداقل نیاز به یک اردوی مشترک با یک تیم خارجی داریم تا بتوانیم شرایط خود را بهبود بخشیم و با آمادگی کامل راهی بازی‌های آسیایی اینچئون شویم.

کد خبر 2260047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha