۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲

حجت‌الاسلام احمدی:

تکمیل بیمارستان دیر دغدغه مردم است/ ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود

تکمیل بیمارستان دیر دغدغه مردم است/ ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود

دیر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیر یکی از دغدغه ها بوده است و برای راه‌اندازی آن تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در نشست مسئولان و مردم شهرستان دیر در مسجد شهدای گمنام این شهر اظهار داشت: برای اشتغال جوانان در تاسیسات پارس جنوبی جلسات بسیار زیادی با وزیر، معاون وزیر و مدیران استانی و شهرستانی انجام گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: اکنون کارگروه مشترک ایجاد شده و مسائل عمرانی، رفاهی و علمی شهرستان مورد بررسی قرارداده و برای انجام آنان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیر یکی از دغدغه ها بوده است و برای راه‌اندازی آن تلاش‌های زیادی صورت گرفته است و مسئولان قول داده‌اند که روند اجرایی آن ادامه داشته باشد.

ساخت اسکله خورخان اجرایی می شود

وی در ادامه بیان داشت: خورخان بردخون یکی دیگر از برنامه کاری بوده که دنبال شده و تا ترک تشریفات نیز پیش رفته است و امیدوارم بعداز امضا موافقت نامه و تنظیم قرارداد اجرایی شود.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: جاده وفاق بین شهرستان های کنگان ودیر یکی از طرح های ویژه بوده که این طرح حلقه اتصال پارس جنوبی و شمالی است واکنون 3.5 کیلومتر زیرسازی شده و با اعتبار ویژه روند اجرایی خود ادامه بدهد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده میانی شهرستان دیر یادآور شد: این جاده دو سال با اعتبار مشکل داشته و اخیرا با بازدید مدیرکل و معاون ایشان قول داده شده که تامین اعتبار شود و وضعیت این جاده به اتمام برسد.
 

کد خبر 2260202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha