۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶

کمدین آمریکایی برنامه‌‌های کلینتون برای ریاست جمهوری را رو کرد

کمدین آمریکایی برنامه‌‌های کلینتون برای ریاست جمهوری را رو کرد

جیمی کیمل کمدین و مجری شناخته شده تلویزیون آمریکا با حضور خانواده کلینتون در کنفرانسی در ایالت آریزونا به برنامه‌های هیلاری کلینتون برای آینده و حضورش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ایالات متحده آمریکا پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این روزها این سؤال که «آیا در سال 2016 رئیس جمهور خواهید شد؟» مدام از هیلاری کلینتون پرسیده می‌شود. جیمی کیمل مجری تلویزیونی در کنفرانسی در ایالت آریزونای آمریکا گتفگویی معتدل را با خانواده کلینتون یعنی بیل، هیلاری و چلسی کلینتون انجام داد و گفتگو را طوری طراحی کرد تا کمی به رو کردن برنامه‌های هیلاری کلینتون برای آینده نزدیک شود.

هیلاری کلینتون در پاسخ به سؤالی از کیمل و همچنین حاضران در کنفرانس مبنی بر اینکه «آیا رئیس جمهور آمریکا خواهد شد و اگر به ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 برسید از برنامه‌های قدیمی کلینتون استفاده خواهد کرد یا نه؟» گفت: من به اداره و هدایت کردن کشورمان علاقه‌مندم و اینکه چه کسی به منصب می‌رسد مدنظر نیست اما اینکه افرادی که این مقام را دارند چه کارهایی می‌کنند و ما چگونه می‌توانیم با هم کار کنیم و مخصوصا به نیروهای جوان اختیار و قدرت بدهیم، مهم است. ما می‌توانیم با هم از عهده خیلی از این تصمیمات سخت بربیاییم.

وی ادامه داد: من قطعا درباره تمام تصمیمات فکر خواهم کرد.

کلینتون در پاسخ به سؤالی که جیمی کیمل در پایان گفتگو با خانواده کلینتون مبنی بر اینکه «اگر به کاخ سفید برگردید، چلسی اتاق قدیمی خود را خواهد داشت یا نه؟» تنها خندید و پاسخی نداد. در انتهای این گفتگو جیمی کیمل به همراه خانواده کلینتون عکسی را مشابه عکسی که الن دی جنرس با بازیگران مراسم اسکار گرفته بود، گرفت و در توییت خود قرار داد.

کد خبر 2260446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha