۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

مهلت جدید به بچه‌ها برای شرکت در مسابقه «شهر موشها»

مهلت جدید به بچه‌ها برای شرکت در مسابقه «شهر موشها»

در پی استقبال علاقمندان و همچنین تغییر در برنامه‌ریزی برای اکران عمومی فیلم سینمایی «شهر موشها»، مهلت شرکت در مسابقه «شهر موشها به روایت شما» تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۳ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این سازندگان فیلم سینمایی «شهر موشها» با انتشار فراخوانی از علاقمندان دعوت کرده بودند روایت خود از شهر موشها و سرنوشت‌ شخصیت‌های آن را در قالب داستان کوتاه٬ نمایشنامه٬ فیلم‌نامه و شعر به آدرس bamdadfilm@bamdadfilm.net که در فراخوان این مسابقه اعلام شده ارسال کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خبرگزاری «موشنا» به آدرس www.mooshna.com مراجعه کنند.

در فراخوانی که به منظور تمدید این مسابقه در مطبوعات منتشر شده آمده است: «به نظر شما، شهر موشها چه تغییراتی کرده است؟ شخصیت‌هایش چه می‌کنند؟ این شهر چه شکلی شده است؟ ایده خود را برای ما بنویسید و در مسابقه شهر موشها به روایت شما شرکت کنید.»

در این فراخوان شرایط شرکت در مسابقه٬ زمانبندی برگزاری مسابقه و جوایز افرادبرگزیده اعلام شده است. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده در همین فراخوان، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۳ تمدید شده و علاقمندان می‌توانند در سه بخش اعلام شده برای مسابقه به صورت همزمان شرکت کنند. محدودیتی برای شرکت در همه بخش‌ها وجود ندارد. همچنین مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز همزمان با اکران فیلم صورت می‌گیرد.

فیلم سینمایی «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در حال تولید است و مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

کد خبر 2260879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha